جایگزین مسیر

منچستر یونایتد آماده پذیرایی از ۲۳,۵۰۰ نفر برای حضور در اولدترافورد

by | آبان , ۷ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرده است که اولدترافورد آماده باز شدن روی هواداران است و ۲۳,۵۰۰ نفر می توانند در استادیوم حضور پیدا کنند.

مامور امنیتی باشگاه منچستر یونایتد کولیت روش:

به مدت دو ماه است که با دولت برای راهنمایی های لازم همکاری کرده ایم تا شرایط را به خوبی پیش ببریم و اقدامات لازم برای حضور ۲۳,۵۰۰ نفر در ورزشگاه با فاصله گذاری اجتماعی را انجام داده ایم.

باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرده است به محض اینکه دولت انگلستان چراغ سبز برای حضور هواداران در استادیوم ها را روشن کند , آماده است با فاصله گذاری اجتماعی ۲۳,۵۰۰ نفر را در اولدترافورد بپذیرند.

روش به اسکای اسپورتس گفت:

واقعا نا امید شدیم در ماه اکتبر دولت مانع حضور هواداران در ورزشگاه ها شد زیرا ما همه چیز را آماده کرده و مطمئن شده بودیم که می توانیم با خیال راحت هواداران را در ورزشگاه پپذیریم.همانطور که امروز مشاهده کرده اید ما تمام اقدامات امنیتی برای کووید را دریافت کرده ایم و سایر اقدامات نیز آماده است.حدود دو ماه با راهنمایی های دولت پیش رفتیم تا پروسه ها را تکمیل کنیم و اقداماتی برای اطمینان حاصل پیدا کردن از تمام مسائل بهداشتی و اینکه می توانیم حدود ۲۳,۵۰۰ نفر را با فاصله گذاری اجتماعی به استادیوم ها بیاوریم.

۰ Comments