جایگزین مسیر

منچستر یونایتد امروز پیشنهاد تازه ای به شاو خواهد داد

by | خرداد , ۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش بی بی سی منچستر یونایتد می خواهد امروز باز پیشنهاد برای لوک شاو را ارئه بدهد و این بازیکن را به خدمت بگیرد.

شیاطین سرخ مدت هاست با این بازیکن جوان لینک شده اند و پیشنهاد 27 میلیون پوندی منچستر یونایتد برای لوک شاو توسط سران ساوتهمتون رد شده است.

شاو که قرار می باشد در این تابستان به همراه انگلیس در جام جهانی حضور داشته باشد یک فصل بسیار عالی را زیر نظر پوچتینو در ساوتهمتون پشت سر گذاشت.

به نظر می رسد این بازیکن نیز مانند پوجتینو به درهای خروجی سنت ماری نزدیک شده است و از این تیم جدا خواهد شد باید دید شاو چه تصمیمی می گیرد و منچستر یونایتد با چه مبلغی این بازیکن را به خدمت خواهد گرفت.

سرمربی منچستر یونایتد لوییس فن خال می خواهد تا این بازیکن 18 ساله را به خدمت بگیرد تا یک جانشین بلند مدت برای پاتریس اورا در دفاع چپ باشد و تا مدت ها در یونایتد به بازی خود ادامه بدهد.

اگر شاو به منچستر یونایتد منتقل شود باید در فصل 2014/2015 رقابت سختی را با پاتریس اورا داشته باشد تا در ترکیب اصلی یونایتد قرار بگیرد.

پاتریس اورا چند روز گذشته قرارداد خود را با منچستر یونایتد به مدت یک سال دیگر تمدید کرد و او یک فصل دیگر در باشگاه منچستر یونایتد به بازی خود ادامه خواهد داد.

۰ Comments