جایگزین مسیر

منچستر یونایتد باید برای خرید شاو 30 میلیون پوند بپردازد

by | خرداد , ۱۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش اکسپرس لوک شاو می تواند با 30 میلیون پوند در این تابستان ساوتهمتون را ترک کند.

مسئولان ساوتهمتون نمی خواهند این بازیکن که در این تابستان در جام جهانی حضور دارد کمتر از 30 میلیون پوند به فروش بگذارند و یونایتد باید برای او 30 میلیون بپردازد.

این بدان معنی است که منچستر یونایتد پیشنهادش برای شاو 3 میلیون پوند کمتر است پیشنهاد یونایتد برای لوک شاو 27 میلیون پوند می باشد.

منچستر یونایتد نیز تمایل دارد تا پیشنهاد خود را بالاتر ببرد و این بازیکن جوان را در تابستان به اولدترافورد منتقل کند با این حال منچستر یونایتد باید پیشنهاد ساوتهمتون را قبول کنند تا این انتقال نهایی شود.

شاو یکی از با استعداد ترین بازیکن های انگلیسی می باشد که به خوبی رشد کرده است و این بازیکن توسط بیشتر از کارشناسان مورد تحسین قرار گرفته است.

لوییس فن خال می تواند عامل جذب بازیکن های جوان و آینده دار در باشگاه یونایتد شود و هدف او موفقیت در اولدترافورد می باشد تا در یونایتد به افتخارات زیادی دست پیدا کند.

اگر منچستر یونایتد بتواند لوک شاو را به خدمت بگیرد او باید به همراه پاتریس اورا برای فصل 2014/2105 رقابت کنند تا در تریکب اصلی قرار بگیرند.

به جز لوک شاو ممکن است ساوتهمتون ستاره های دیگر خود را در این تابستان به فروش بگذارد و این بازیکنان سنت ماری را ترک کنند و به تیم دیگری منتقل شوند.

۰ Comments