جایگزین مسیر

منچستر یونایتد برای تمدید قرارداد با 2 بازیکن خود عجله ندارد

by | آذر , ۱۳ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد 2 بازیکن خود یعنی ریو فردیناند و رایان گیگز باید تا تابستان برای تمدید قرارداد صبر کنند تا آن موقع درباره آن دو تصمیم گیری شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گفته تلگراف ریو فردیناند و رایان گیگز باید تا تابستان برای تمدید قرارداد جدید صبر کنند.

این 2 بازیکن در پایان فصل قراردادشان با باشگاه به پایان می رسد با این حال آن ها باید تا پایان فصل صبر کنند تا وضعیتشان برای تمدید قرارداد آن ها تصمیم گیری شود.

هر دو بازیکن در سال های پایان بازی خود قرار دارند با این حال مویس نگاه ویژه ای به آن دو دارد و می خواهد که آنها در باشگاه بمانند.

رایان گیگز هفته گذشته تولد 40 سالگی خود را جشن گرفت اما در این فصل به همراه ریو فردیناند یار تاثیر گذاری برای منچستر یونایتد بوده اند.

گیگز و فردیناند هر دو می توانند برای بازی با اورتون به میدان بروند و امیدوار هستند به عنوان یار اصلی در میدان حضور داشته باشند.

مویس در حالی به مصاف اورتون تیم سابق خود می رود که به هر 3 امتیاز این دیدار نیاز دارد.یونایتد در حال حاضر در رده هشتم جدول قرار دارد و نه امتیاز نیز از رقیب خود آرسنال عقب است.

منچستر یونایتد موفق شده است 12 بازی را بدون شکست پشت سر بگذارد و مویس امیدوار است با پیروزی برابر اورتون در جدول صعود خوبی داشته باشد.

۰ Comments