جایگزین مسیر

منچستر یونایتد برای خرید هوملز شکست خواهد خورد

by | خرداد , ۱۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-منچستر یونایتد می خواهد در این تابستان مت هولمز را جذب کند و یکی از گزینه های دفاع برای فصل آینده منچستر یونایتد مت هوملز آلمانی می باشد.

گزارش ها نشان می دهد که لوییس فن خال می خواهد برای تقویت تیم خود در این تابستان ستاره آلمانی دورتمند را به خدمت بگیرد اما بر اساس رسانه ها در آلمان و همچنین اکسپرس بورسیا دورتمند نمی خواهد مدافع ملی پوش خود را از دست بدهد و قصد فروش این بازیکن را ندارد.

این خبر می تواند باز طرفداران منچستر یونایتد را ناراحت کند زیرا اوایل این هفته گزارش شده بود که به زودی منچستر یونایتد با 30 میلیون پوند قرارداد این بازیکن را نهایی می کند.

با توجه به اینکه دو مدافع با تجربه منچستر یونایتد یعنی نمانیا ویدیچ و ریو فردیناند این تابستان تیم را ترک خواهند کرد و لوییس فن خال می خواهد هر چه سریع تر دفاع یونایتد را سر و سامان بدهد.

با این که در این چند هفته خبرها درباره هوملز از برخی رسانه ها شنیده می شد که این مدافع که بازیکن کلیدی یواخیم لو در جام جهانی بزیل خواهد بود هدف اصلی یونایتد به شمار می رود.

این مدافع در جهان بسیار شناخته شده است او بر روی زمین و هوا عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش می گذارد و مربی سابق بایرن مونیخ یعنی فن خال می خواهد در اولین حضورش در انگلیس و با حضور در نقل و انتقالات بازیکنان بزرگی را جذب کند.

منچستر یونایتد برای این فصل می خواهد تیم را به خوبی بازسازی کند و نقاط ضعف خود را برطرف کند و هوملز نیز یکی از گزینه های آنها در تابستان خواهد بود.

لوییس فن خال در یونایتد باید در دفاع با ایوانز و دو بازیکن انگلیسی این تیم یعنی اسمالینگ و جونز کار کند و بعید است که این مربی هلندی با این مدافعانی که در اختیار دارد کارش را شروع کند و لوییس می خواهد با خرید یک مدافع شناخته شده در دفاع نقاط ضعف را برطرف کند.

۰ Comments