جایگزین مسیر

منچستر یونایتد به جمع مشتریان پدرو پیوست

by | بهمن , ۳۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-منچستر یونایتد به جناح بارسلونا یعنی پدرو علاقه مند می باشد و برای این انتقال کار دشواری را با لیورپول و آرسنال خواهد داشت.

به گزراش کالچیو مرکاتو و به نقل از خبرگزاری ها در اسپانیا دیوید مویس مشتاق است که پدرو را در تابستان با پیشنهادی بالا به یونایتد بیاورد.

با این حال لیورپول و آرسنال نیز به دنبال این بازیکن می باشند و این احتمال وجود دارد که مویس با هم تای خود راجرز در لیوپرول و ونگر در آرسنال رقابت سختی داشته باشد که هر دو تیم می خواهند این بازیکن را به صورت قرضی به خدمت بگیرند ولی یونایتد می خواهد این بازیکن را به صورت کامل به خدمت بگیرد.

منچستر یونایتد در اولین فصل دیوید مویس نتایح بد را گرفته اند بعد از اینکه سرالکس از یونایتد بازنشسته شد و برای قرارگرفتن در چهار تیم برتر نیز کار سختی را پیش رو دارند و برای صعود به لیگ قهرمانان به نظر می رسد کار دشواری را پیش رو داشته باشند.

شیاطین سرخ با تیم چهارم یعنی لیورپول 11 امتیاز فاصله دارد این در حالی است که تنها 12 بازی از لیگ باقی مانده است و این در حالی است که آرسنال به خوبی پشت سیتی و چلسی حرکت می کند.

اگر منچستر یونایتد به لیگ قهرمانان صعود نکند ضرر مالی زیادی به یونایتد وارد می شود و  اگر لیورپول به لیگ قهرمانان برود سود هنگفتی را بعد از چند سال خواهد کرد که این می تواند باعث منتفی شدن انتقال پدرو به یونایتد شود.

با این حال وودوارد در مصاحبه ای اعلام کرده است که مویس برای خرید بازیکن هیچ مانعی را در پیش رو ندارد و برای قهرمانی در لیگ برتر در سال آینده می خواهند خرج سنگینی را در تابستان داشته باشند.

۰ Comments