جایگزین مسیر

منچستر یونایتد به دنبال امضای قرارداد جدید با لارنس

by | اردیبهشت , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-باشگاه منچستر یوتایتد می خواهد با قراردادی بلند مدت لارنس را در باشگاه نگه دارد قرارداد او در این تابستان به پایان می رسد و یونایتد نمی خواهد او باشگاه را به صورت آزاد ترک کند.

تام لارنس روز سه شنبه در ترکیب اصلی یونایتد در برابر هال سیتی قرار گرفت و رایان گیگز در این بازی بیشتر به جوان ها بازی داد و لارنس نیز در ترکیب رایان در این بازی حضور داشت.

لارنس در این بازی در کناره ها بسیار خوب بازی کرد و جنب و جوش بسیاری را از خود به نمایش گذاشت این در حالی بود که جیمز ویلسون نیز اولین بازی خود را برای تیم اصلی انجام داد و موفق شد دو گل نیز به ثمر برساند.

دیلی تلگراف معتقد است در این تابستان پیشنهاد خوبی به هردو آنها ارائه می شود و باشگاه می خواهد با وجود درخشش لارنس و ویلسون آنها را در باشگاه نگه دارد.

منچستر یونایتد باید برای بستن قرارداد با لارنس عجله کند زیرا این بازیکن ولزی در این تابستان بازیکن آزاد می شود و می تواند باشگاه را ترک کند.

این بازیکن 20 ساله از آکادمی یونایتد رشد کرده است او پس از بازگشت از باشگاه یووی تون که به صورت قرضی در آنجا بود اکنون در یونایتد دوران خوبی پشت سر می گذارد.

باشگاه منچستر یونایتد می خواهد قرارداد لارنس را تمدید کند و این به نظرمی رسد نظر رایان گیگز می باشد که قرارداد لارنس تمیدی شود و وودوارد مدیر اجرایی باشگاه و جویس مربی جوانان سخت به دنبال نگه داشتن این بازیکن می باشند.

۰ Comments