جایگزین مسیر

منچستر یونایتد به دنبال ستاره رئال مادرید با 50 میلیون

by | آبان , ۲۸ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران قهرمان لیگ برتر در تلاش است یک پیشنهاد اغواکننده به دیماریا و رئال مادرید ارسال کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش روزنامه فرانسوی Le 10 Sport منچستر یونایتد درتلاش است یک پیشنهاد 21 میلیون پوندی برای آنخل دیماریا به سانتیاگو برنابئو ارسال کند.

به اسنتادی که موندو دیپورتیوو انتشار کرده است آنخل دی ماریا هنوز هم بعد از خروج مورینیو در مادرید ناراحت است و دیوید مویس مربی شیاطین سرخ سخت به دنبال آوردن او در ژانویه به تئاتر رویاها می باشد.

رئیس جدید یونایتد در تلاش است که خرید خوبی برای تقویت تیم داشته باشد و بعد از بازنشسته شدن الکس فرگوسن بودجه 100 میلیون پوندی در اختیار مویس قرار گرفته شده است تا هر بازیکن که برای تیم مفید باشد جذب کند.

با این شواهد روزنامه های اسپانیایی نیز در این هفته مطلبی در مورد یک پیشنهاد 21 میلیونی منچستر یونایتد برای جذب دی ماریا به لاس بلانکوس فرستاده اند این در حالی است که گرت بیل در این هفته جا خود را در ترکیب رئال مادرید محکم کرده است و ستاره آرژانتینی قصد جدایی از تیم مادریدی را دارد.

با این حال ارزش دی ماریا 50 میلیون یورو از سوی باشگاه رئال مادرید تخمین زده شده است که این می تواند روند مذاکرات بین رئال مادرید و منچستر را برای انتقال افزایش دهد.

آنجلوتی هم از فروش او کمی اضطراب دارد که بعد فروختن او مانند اوزیل طرفداران برای فروش آنخل هم باز علیه او شعار بدهند این در حالی است فروش اوزیل هنوز از دل طرفداران مادرید بیرون نرفته است.

۰ Comments