جایگزین مسیر

منچستر یونایتد به دنبال نهایی کردن قرارداد گارای با 17 میلیون

by | آذر , ۱ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران دیوید مویس رقیب جدی پیش رو دارد و باید برای جذب ازکوئیل گارای با ناپولی رقابت کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

منچستر یونایتد به جمع خواهان گارای بازگشت و باید با تیم های سر آ برای جذب این مدافع رقابت کند گارای هدف جدی رافا بنیتز باری قلب دفاع ناپولی در نظر گرفته شده است و یونایتد باید با ناپولی که جدی ترین خواهان جذب این بازیکن می باشد رقابت کند.

ازکوئیل گارای مدافع آرژانتینی بنفیکا در 12 ماه گذشته حداقل 3 بار به یونایتد لینک شده بود که این انتقال هرگز صورت نگرفت  با این حال با رشد خوبی که گارای در این مدت داشته است تیم های زیادی به دنبال جذب کردن او هستنند و این کار را برای یونایتد سخت می کند.

مویس در نظر دارد مانند فصل گذشته پیشنهاد خود را برای سران بنفیکا به لیسبون بفرستند تا این مدافع را در مهلت نقل و انتقالات به تئاتر رویاها بکشاند با این حال با پا به سن گذاشتن رو فردیناند و ویدیچ بازیکن های نظیر جونز ایوانز اسمالینگ در این پست در یونایتد هستند.

شایعه می شود رئال مادرید که نصف مالکیت وی را در اختیار دارد نیز می خواهد این ستاره را به مادرید برگرداند این در حالی است که یونایتد می خواهد با 17 میلیون پوند این بازیکن جذب کند ولی با تمام این شایعات گارای در پرتغال مانده است و تمام این شایعات پوچ و بی اساس هستند.

به گزارش دیلی استار ناپولی آخرین تیمی است که به تازگی به گارای پیشنهاد داده است و رافا پنیتز می خواهد که این مدافع 27 ساله را در ژانویه جذب کند.

با حضور ناپولی شاید مویس قبل از شروع نقل و انتقالات تابستان آینده این مدافع را در ژانویه جذب کند و این در حالی است که قرارداد ریو فردیناند با یونایتد به پایان می رسد و این شایعات درباره گارای هم بیشتر و بیشتر می کند.

۰ Comments