جایگزین مسیر

منچستر یونایتد تمام اهداف سولشایر از جمله گریلیش و سانچو را از دست داد

by | مهر , ۱۶ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-منچستر یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هیچ کدام از اهداف اوله گنار سولشایر را به تیم منتقل نکرد.

به نقل از ESPN , یونایتد در پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی که روز دوشنبه بود موفق شد ادینسون کاوانی , الکس تلس , عماد ترائوره و فاسوندو پلیستری را جذب کند و همچنین دونی ون د بیک هافبک آژاکس را نیز با قیمت ۴۰ میلیون پوند در اوایل سپتامبر به تیم منتقل کرد.

اما منابع به ESPN گفته اند که سولشایر در نقل و انتقالات لیستی به تیم تحویل داده است که این لیست شامل هدف هایی همچون جیدون سانچو از بروسیا دورتمند , جک گریلیش هافیک استون ویلا و مدافع میانی لاپپزیش دایوت اوپامکانو و ناتان آکه از بورنموث بوده است که گزینه های این مربی برای گذاشتن این دو در کنار هری مگوایر در قلب دفاعی به شمار می رفتند.

هیچ یک از خریدهای منچستر یونایتد گزینه های سولشایر نبوده اند و کادر مربی گری آنها ( گرینه های سولشایر ) را گزینه های کلیدی در تیم در نظر داشتند اگرچه منابع ESPN گفته اند که قبل از ورود بازیکنان جدید با این مربی مشورت شده است و همچنین دونی ون د بیک که هنوز از ابتدا در لیگ برتر برای یونایتد به میدان نرفته است قبل از نهایی شدن انتقالش با این مربی مشورت شده است.

همچنین سولشایر در نقل و انتقالات ژانویه هدف اصلی خود یعنی ارلینگ هالند را از دست داد و این مهاجم پس از تلاش های زیاد یونایتد از سالزبورگ به دورتمند منتقل شد.

یونایتد پس از اینکه هالند را از دست داد به عنوان جانشین برای سولشایر در پست هجومی اودیون ایگالو را در تاریخ ۳۱ ژانویه به صورت قرضی و کوتاه مدت از شانگهای شنهوا به خدمت گرفت.

۰ Comments