جایگزین مسیر

منچستر یونایتد در آستانه توافق برای خرید سرخیو رگیلون اما بند باز خرید سد راه

by | شهریور , ۲۴ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-اوایل امروز خبری مبنی بر خرید دوم منچستر یونایتد یعنی سرخیو رگیلون مدافع کناری رئال مادرید توسط مارکا به گوش رسید.

این رسانه اسپانیایی مدعی شده است که صحبت ها بین دو باشگاه به مراحل نهایی نزدیک است و این غول اسپانیایی به دنبال گنجاندن بند باز خرید در این انتقال است.

اکنون El Español مدعی شده است که دو باشگاه منچستر یونایتد و رئال مادرید در مورد این موضوع یعنی بند بازخرید دچار مشکل شده اند و گفتگو ادامه دارد.

آنها گزارش داده اند که توافق بسیار نزدیک است.اما باشگاه رئال مادرید قصد این را دارد که بندی برای بازگرداندن رگیلون در قرارداد لحاظ کند که منچستر یونایتد به آن علاقه ای ندارد.

El Español می گوید تنها مسئله ای که رگیلون را از اولدترافورد دور می کند مسئله بند بازخرید است.رئال مادرید به یاد دارد که مارسلو ۳۲ ساله می باشد و این باشگاه قصد دارد که یک گزینه برای بازگرداندن رگیلون داشته باشد.

گزارش ها مبنی بر این است که رئال مادرید ۳۰ میلیون یورو برای خرید این بازیکن طلب کرده است.منچستر یونایتد این رقم را زیاد می داند و قرارداد کمی کمتر باید باشد.اما هزینه نباید مشکلی ایجاد کند.

مارکا به هیچ عنوان به این مسئله که هزینه می تواند این انتقال را را از بین ببرد نکرده بود اما هنوز امیدواری برای این انتقال وجود دارد.

با توجه به گفته های مارکا رقم قرارداد ۲۵ میلیون یورو می باشد و El Español رقم قراداد را ۳۰ میلیون یورو اعلام کرده است و رقم قرارداد می تواند کمتر با گزینه بند بازخرید باشد.

۰ Comments