جایگزین مسیر

منچستر یونایتد در تابستان مهاجم خود را به فروش خواهد رساند

by | دی , ۱۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچسریونایتد در ایران: به گفته خبر گذاری تلگراف خاویر هرناندز مهاجم منچستر یونایتد ، ابن فصل را تا انتها دور از اولترافورد به سر خواهد برد در کنار این موضع گزارش ها حاکی از این هستند که آینده فالکائو در یونایتد هیچ تاثیری در سرنوشت و جدایی چیچاریتو از یونایتد ندارد . گفتنی است در قرار داد فالکائو بندی جهت خرید دائم او به ارزش 43 میلیون پوند وجود دارد .

حتی اگر در تابستان قرارداد فالکائو تمدید نشود و چیچاریتو هم به فروش برسد شیاطین سرخ باز هم سه ستاره را به عنوان مهاجم در تیم خود خواهند داشت . فن پرسی ، کاپیتان وین رونی و جیمز ویلسون جوان .

هرناندز که این فصل را به صورت قرضی در رئال مادرید بازی می کند موفق شده است تا در 8 دیداری که به میدان رفته است سه گل را به ثمر برساند البته او تنها در یکی از این هشت بازی در ترکیب ابتدایی تیم خود بوده است .  او  4 بار هم در لیگ قهرمانان بازی کرده است و علی رغم اینکه دوبار هم ترکیب ابتدایی رئال بوده است موفق به گلزنی نشده است .

در این فصل هرنداندز یک بار هم برای یونایتد در لیگ برتر مقابل سوانسی به میدان رفت(همچنین مقابل میلیتون) که در آن بازی هم توفیقی نیافت و پس از آن بود که او باشگاه را ترک و فن حال فالکائو را از فرانسه به تیم خود ملحق نمود .

او که پس از درخشش خود در جام جهانی 2010 و زدن 2 گل در آن رقابت ها نامی برای خود دست و پا کرد با مبلغ 6 ملیون پوند به منچستر یونایتد ملحق شد و شروع بسیار خوبی در این تیم داشت اما به مرور زمان دچار افول شد .

بر اساس اخبار منتشر شده رئال مادرید قصد دائمی کردن قرارداد با چیچاریتو را ندارد اگرچه منبع نا معتبر دیلی استار گزارش داده است که خود چیچاریتو تمایلی به این کار ندارد و قصد دارد فصل آینده در تیمی باشد باشد که بازی های بیش تری به برسد . تیمی که در یکی از لیگ های معتبر اروپایی حضور داشته باشد . مدتی پیش او به تاتنهام لینک شده بود اما با توجه به درخشش هری کین به نظر نیمی رسد او بتدواند در ترکیب این تیم نیز برای خود جایگاهی پیدا کند .

او در 154 بازی برای یونایتد توانست 59 بار گلزنی کند ، به نظر شما شرایط او در فصل آینده چگونه خواهد بود ؟

۰ Comments