جایگزین مسیر

منچستر یونایتد در فکر قرض دادن زاها

by | آبان , ۵ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –دیوید مویس اذعان می کند احتمال دارد ویلفرد زاها را در ژانویه یه یک تیم دیگر قرض داده شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

ویلفرد زاها که در تابستان به طور دائم به یونایتد پیوست وی در ژانویه امسال به یونایتد پیوسته بود ولی به طور قرضی به مدت نیم فصل در کریستال پالاس باقی ماند حال شنیده میشود تیم سابق وی به دنبال آوردن زاها به پالاس می باشد.

وی که در بازی های پلی آف قهرمانی انگلیس   در سال 2012/2013 برای صعود به لیگ برتر حضور داشت با نمایش عالی خود موجب شد کریستال پالاس به لیگ برتر صعود کند و زاها بین تماشاگران پالاس بسیار محبوب به حساب می آید واین ستاره 20 ساله انگلیسی در تیم ملی جوانان نیز عملکرد خوب خود را ادامه داده است.

با این حال او با عملکرد خوبی که در جوانان باشگاه  به نمایش گذاشته  است حتی 1 بازی هم برای یونایتد در این فصل انجام نداده است.

ولی گفته شده است باشگاه هایی که زاها را می خواهند باید پیشنهاد خود را به سران یونایتد بدهند تا او به طور قرضی به تیم دیگری منتقل شود.

دیوید مویس شاید برای تحول در تیم بازیکنی را در ژانویه به خدمت بگیرد با این حال شاید زاها نیز به طور قرضی به تیم دیگری انتقال پیدا کند.

مویس به سان گفت:من اگر توانستم به زاها قبل از ژانویه بازی می دهم در غیر اینصورت او به تیم دیگری می رود.

من تازه 6 ماه به عنوان سرمربی انتخاب شده ام و نیاز به وقت دارم تا بازیکنان مورد علاقه ام را پیدا کنم.

به همین خاطر ما در پست زاها بازیکنان زیادی را در اختیار داریم بازیکنانی همچون یانگ نانی والنسیا عدنان و حتی کاگاوا واقعا در این پست ترافیک زیادی وجود دارد به همین خاطر شاید زاها در ژانویه به تیم دیگری منتقل شود.

بازی ندادن زاها نه به خاطر این است که او بازیکن خوبی نیست فقط به خاطر این است که بازیکنانی بزرگی در تیم حضور دارند و این شانس را از زاها می گیرد.

متاسفانه ما قادر به کار با ویلفرد نیستیم و او در ژانویه از تیم جدا می شود و بازیش را در تیم دیگری پی می گیرد.

او به مدت نیم فصل در تیم دیگری بازی می کند زاها در برنامه های آینده من جای دارد و او را در آینده در ترکیب استفاده  می کنم.

۰ Comments