جایگزین مسیر

منچستر یونایتد دو هفته گذشته پیشنهادش به مولر را ارائه داده است

by | خرداد , ۱۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-بنا به گزارشات منچستر یونایتد دو هفته گذشته پیشنهاد رسمی خود برای مولر به سران این تیم مونیخی تحویل داده اند و فن خال می خواهد با خرید توماس مشکلات تیم را حل کند.

پس از اینکه مشخص شد این بازیکن در بایرن مونیخ مشکلاتی دارد منچستر یونایتد می خواهد با پیشنهادی خوب این بازیکن را به خدمت بگیرد و بیلد گزارش می دهد که منچستر یونایتد پیشنهاد رسمی خود برای مولر را ارائه داده است.

بعد از اینکه در این هفته مشخص شد مولر می خواهد با سران بایرن مونیخ جلسه ای در مورد آینده خود داشته باشد شایعات درباره این بازیکن بسیار زیاد شده است.

منچستر یونایتد می خواهد از وضعیت مولر استفاده کند و او را به خدمت بگیرد اما پیشنهاد آنها برای مولر مشخص نیست چقدر می باشد آنها چند مدت گذشته با 35 میلیون پوند به دنبال این بازیکن آلمانی بوده اند.

فن خال قصد دارد در این تابستان منچستر یونایتد را بازسازی کند و در نقل و انتقالات به خوبی فعال باشد و بازیکنان مورد نظر را به خدمت بگیرد و به خدمت گرفتن مولر می تواند برای یونایتد بسیار عالی باشد و این تیم را به روند گذشته بازگرداند.

به غیر از مولر منچستر یونایتد به دنبال تونی کروس و سسک فابرگاس نیز بوده است و همچنین مدافع بورسیا دورتمند مت هولمز نیز مد نظر فن خال برای فصل آینده قرار دارد.

۰ Comments