جایگزین مسیر

منچستر یونایتد علاقه مند به جذب خوان ماتا

by | شهریور , ۱ , ۱۳۹۲

به نظر میرسد باشگاه منچستر یونایتد علاقه مند به جذب ستاره ی اسپانیایی تیم فوتبال چلسی ، خوان ماتا، می باشد.

.

.

.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – منابعی از هر دو باشگاه در گفتگو با سایت ESPN تایید کردند که باشگاه منچستر یونایتد طی یک پرس و جو ی غیر رسمی از باشگاه چلسی خواستار آگاهی از شرایط انتقال این بازیکن به الدترافورد شده است.
اکنون مشخص نیست که آیا بحث انتقال خوان ماتا ارتباطی با خروج وین رونی از این باشگاه دارد یا خیر ولی به نظر می آید که علاقه ی منچستر یونایتد به جذب ماتا کمی زیاد شده است و انها معتقدند که این انتقال امکان پذیر خواهد بود.
با توجه به موضع گیری های باشگاه چلسی در فصل نقل و انتقالات به نظر میرسد که خوان ماتا فروشی نیست و همچنین این بازیکن یکی از بازیکنان مورد علاقه ی رومن آبراموویچ ، مالک ثروتمند این باشگاه، است.
ولی از طرف دیگر به نظر میرسد که سرمربی جدید باشگاه چلسی ، ژوزه مورینیو، علاقه ی چندانی به استفاده از خوان ماتا ندارد  و در حالی که ماتا کاملا برای بازی  در خط هافبک چلسی آماده است ، مورینیو می گوید که فکر کردن به کنار گذاشتن ماتا در صورتی که تغییری در قدرت تهاجمی تیم ایجاد نکند ، تصمیم بدی نخواهد بود.
همچنین گزارشات امروز مبنی بر اینکه تیم فوتبال چلسی خواهان جذب ویلیان ، هافبک تیم فوتبال آنژی ماخاش قلعه، شده است بر این شایعات دامن میزند.

۰ Comments