جایگزین مسیر

منچستر یونایتد مذاکرات برای انتقال سانچز را آغاز کرده است

by | خرداد , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش لا استامپا منچستر یونایتد برای خرید الکسیس سانچز از رقبا پیشی گرفته است و این تیم لیگ برتری مذاکراتش برای این خرید با بارسلونا را شروع کرده است.

منچستر یونایتد پی برده است که بارسلونا قصد دارد در این تابستان الکسیس سانچز را به فروش بگذارد به احتمال قوی لوییس انریکه اجازه خروج سسک فابرگاس را صادر کرده است و سانچز نیز به زودی این تیم را ترک می کند.

یوونتوس علاقه بسیار زیادی برای خرید سانجز دارد او قبل از از پیوستن به بارسلونا مد نظر یوونتوس نیز بوده است با این حال منچستر یونایتد برای این خرید پیشنهاد بالایی به سران بارسلونا تحویل داده اند و قیمت درخواستی این باشگاه برای سانچز را نیز پذیرفته اند.

قهرمان سری آ مدتی است با سران بارسلونا برای خرید سانچز مذاکراتی را انجام داده اند اما قیمت این بازیکن 25 میلیون یورو برآورد شده است که یوونتوس برای این بازیکن 18 میلیون یورو پیشنهاد داده است.

به نظر می رسد تیم های دیگر نمی خواهند این قیمت را پرداخت کنند اما منچستر یونایتد می خواهد با 25 میلیون یورو این بازیکن شیلیایی را به خدمت بگیرد و شرط بارسلونا را نیز قبول دارد.

هرچند منچستر یونایتد می تواند برای خرید سانچز بر یوونتوس غلبه کند اما باید دید تاتنهام و لیورپول برای این بازیکن چه تصمیمی دارند و آیا این بازیکن را با مبلغ بالاتری به خدمت خواهند گرفت یا منچستر یونایتد می تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد.

لیورپول که همراه براندن راجرز در لیگ قهرمانان حضور دارد  انتقال سانچز به لیورپول می تواند برای این بازیکن جذاب تر باشد.تاتننهام نیز در لیگ اروپا حضور دارد البته منچستر یونایتد در هیچ کدام از رقابت های سال آینده اروپایی حضور ندارد.

با این حال با عدم حضور منچستر یونایتد در رقابت های اروپایی فن خال می تواند از شهرت خود به خوبی استفاده کند و خرید های بزرگی برای یونایتد انجام بدهد او برای این تابستان بودجه ی بالایی در اختیار خواهد داشت و منچستر یونایتد می خواهد با استفاده از این بودجه بخشی را صرف خرید سانچز کند.

۰ Comments