جایگزین مسیر

منچستر یونایتد مصمم به خرید 50 میلیونی کاوانی

by | بهمن , ۱۴ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانسرمربی منچستر یونایتد مصمم است تا ادیسون کاوانی ستاره پاریس سنت ژرمن را در تابستان جذب کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش دیلی استار منچستر یونایتد در ژانویه نیز به دنبال کاوانی بودند با این حال سران پاریسی تمایل فروش این بازیکن را در ژانویه به یونایتد نداشتند.

اما سرمربی منچستر یونایتد دیوید مویس می خواهد در تابستان در یک غافلگیری این مهاجم را با مبلغ بالا به اولدترافورد بیاورد.

به  نظر می رسد سران یونایتد می خواهند با یک پیشنهاد 50 میلیون پوندی این مهاجم اروگوئه ای را در تابستان جذب کنند و دیوید مویس می خواهد باز رکورد نقل و انتقالات باشگاه را جا به جا کند و این مهاجم را به تئاتر رویاها بیاورد.

منچستر یونایتد در این ژانویه خوان ماتا بازیساز چلسی را با قیمت 37.1 میلیون پوند جذب کرد و به گفته مربی در تابستان نقل و انتقالات زیادی در باشگاه رخ خواهد داد.

شیاطین سرخ فصل کابوس واری را پشت سر گذاشته اند و در تا به اینجای فصل در رتبه هفتم لیگ برتر قرار دارند و تنها جامی که می توانند به آن نگاهی داشته باشند لیگ قهرمانان می باشد.طرفداران منچستر یونایتد نیز منتظر خرید های عالی از سوی باشگاه در نقل و انتقالات بعد می باشند.

۰ Comments