جایگزین مسیر

منچستر یونایتد می خواهد با بودجه 150 میلیون پوندی 5 خرید بزرگ انجام بدهد

by | اردیبهشت , ۲۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش گل منچستر یونایتد قصد دارد در این تابستان با بودجه ای که در اختیار دارد پنج بازیکن بزرگ را به اولدترافورد بیاورد.

اگر خبر رسانه ها مبنی بر اینکه ون گال مربی منچستر یونایتد اعلام شود را باور کرد انتظار می رود سران باشگاه بودجه 150 میلون پوندی را در اختیار این مربی هلندی قرار خواهند داد.

منچستر یونایتد می خواهد باز در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و از همین رو برای قدرتمند تر کردن تیم خود به دنبال بازیکنان بزرگ می باشند و به نظر می رسد یونایتد می خواهد در این تابستان هزینه های سنگینی را صرف کند تا با حضوری قدرتمند تر در لیگ قهرمانان 2015/2016 حضور داشته باشد.

باشگاه و ون گال در حاضر آماده اند تا هدف های خود را هر چه زودتر به اولدترافورد بیاورند از جمله این بازیکنان استروتمن کروس کاوانی کاروالیو هوملز مولر می باشند که باشگاه باید در این تابستان به خدمت بگیرد.

همچنین رسانه ها معتقد هستند که لوک شاو بازیکن جوان ساوتهمتون نیز یکی از گزینه های جدی منچستر یونایتد در این تابستان می باشد و انتظار می رود با پیشنهادی بالا به یونایتد منتقل شود.

مروان فلینی تنها بازیکنی بود که در تابستان بزرگ جز خرید ها بزرگ باشگاه به شمار می رفت و در آن موقع یونایتد به بازیکنان دیگری نیز لینک شد که نتوانست آنها را به خدمت بگیرد.

انتظار می رود که در این تابستان منچستر یونایتد نقل و انتقالات زیادی را خواهد داشت و طرفداران منچستر یونایتد منتظر هستند که تیم خود را قدرتمند در فصل آینده ببینند.

۰ Comments