جایگزین مسیر

منچستر یونایتد می خواهد نیکی بات اسکولز و نویل در باشگاه بمانند

by | خرداد , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-سران منچستر یونایتد می خواهند نیکی بات اسکولز و فیل نویل در کنار لوییس فن خال شغلی را به دست بیاورند و در باشگاه باقی بمانند اما این سه نفر باید تا بعد از جام جهانی منتظر تصمیم گیری لوییس فن خال بمانند.

اسکولز نویل و بات دستایاران رایان گیگز در 4 بازی انتهایی منچستر یونایتد بودند و توسط لوییس فن خال به هیچ کدام از این مربیان تماسی گرفته نشده است و وضعیت این چند مربی نامعلوم می باشد و باید دید لوییس برای آنها در باشگاه سمتی در اختیارشان می گذارد یا خیر.

لوییس فن خال بعد از جام جهانی تصمیمش را خواهد گرفت و این مربی تمرکزش تنها روی مسابقات جام جهانی که از روز جمعه آغازخواهد شد گذاشته است اما گاردین گزارش می دهد که یونایتد برای آنها در باشگاه شغلی در نظر دارد و می خواهد آنها را در باشگاه نگه بدارد.

فیل نویل یکی از دستیاران دیوید مویس در فصلی که گذشت بود و مانند رایان گیگز به دیوید مویس کمک می کرد ولی بعد از اخراج دیوید مویس از باشگاه فیل نویل در باشگاه باقی ماند اما این مربی نشان داده است که می خواهد به باشگاه وفادار بماند و در این باشگاه به کار خود ادامه بدهد.

اسکولز یکی از مربیان آکادمی در یونایتد بوده است و در 4 بازی آخر یونایتد به رایان گیگز در مربی گری کمک کرد و این مربی می خواهد به ادوودوارد مدیر اجرایی یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی کمک کند و با سیاست خود بازیکنان خوب را به یونایتد منتقل کند.

نیکی بات نیز مربی تیم آکادمی در فصل گذشته بود و با حضور این مربی و اسکولز در کنار راین گیگز بازیکنان جوانی از آکادمی به یونایتد معرفی کردند و در آن زمان کوتاه تام لورنس و جیمز ویلسون را به تیم اصلی آوردند.

لوییس فن خال بر این باور است تا به رایان گیگز مسئولیتی بدهد که بازیکنان آکادمی در باشگاه بمانند و آنها را راضی کند در این یونایتد باقی بمانند و فن خال می خواهد اعضای بیشتری از بازیکنان کلاس 92 در تیم داشته باشد و از آنها کمک بگیرد.

۰ Comments