جایگزین مسیر

منچستر یونایتد و تاتنهام می توانند برای کوئنترائو پیشنهاد بدهند

by | دی , ۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانهدف منچستر یونایتد و تاتنهام کوئنترائو می تواند ژانویه مادرید را ترک کند و به گزارش ال موندو کوئنترائو می خواهد به لیگ برتر ملحق شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این بازیکن پرتغالی در اواخر تابستان به شدت به درهای خروجی باشگاه نزدیک شده بود و به دلیل پایان یافتن روز نقل و انتقالات تابستانی او نتوانست به قهرمان لیگ برتر ملحق شود.

دیوید مویس در تلاش است این ستاره خوش نقش پرتغالی را در زمان نقل و انتقالات زمستانی به اولدترافورد ملحق کند و به گزارش دیلی میل یونایتد برای بدست آوردن این ستاره باید با تاتنهام رقابت کند.

البته این علاقه تاتنهام به زمان مربی گری ویلاس بواس بر میگردد که تاتنهام برای به خدمت گرفتن کوئنترائو توسط هم وطنش بواس امیدواربود اما با خروج این مربی از وایت هارت لیت مشخص نیست تاتنهام اکنون نیز برای خرید او علاقه مند باشد.

این بازیکن توسط مورینیو خریداری شد و این بازیکن در سال 2011 به مادرید پیوست اما بعد از رفتن مورینیو از رئال مادرید این ستاره سابق بنفیکا در این فصل تنها در 2 دیدار تیمش به میدان رفته است و به گفته آنجلوتی این بازیکن می تواند تیم را ترک کند.

قرارداد او تا سال 2017 با مادرید می باشد اما این بازیکن مشتاق است برای حضور موفق در جام جهانی و حضور در کنار رونالدو در تیم ملی پرتغال به تیم دیگری ملحق شود.

۰ Comments