جایگزین مسیر

منچستر یونایتد 0 – 2 المپیاکو

by | اسفند , ۷ , ۱۳۹۲

بعد از شکست 2-0 مقابل المپیاکو در آتن  , یونایتد برای رسیدن به مرحله یک چهرم نهایی لیگ قهرمانان , باید در بازی برگشت بیشتر از دو گل به ثمر برساند.

یونایتد در مقابل این تیم یونانی به زحمت افتاد و با گل هایی که دومینگوئز و کمپل در هر نیمه وارد دروازه یونایتد کردند  , مغلوب این تیم شد.

در ادامه ی بازی یونایتد تلاش هایی کرد ولی با بی دقتی بازیکنان خط حمله از بین رفت و دیوید مویس باید کاری بزرگ در دور برگشت که سه هفته ی دیگر برگزار می شود , انجام دهد.

در اکثر دقایق نیمه اول هر دو تیم سعی کردند شانس خود را برای ایجاد موقعیت گل امتحان کنند. نمانیا ویدیچ در دقیقه 17 بازی یک دفع عالی داشت و جلوی شوت دومینگوئز را که در آستانه گلزنی قرار داشت گرفت ولی کلورلی در نیمه اول فقط توانست شوت سرضرب کات داری را بزند که آن هم با اختلاف به بیرون رفت.

بازی تا حد زیادی در یک سوم میانی زمین دنبال می شد ولی با توجه به چیزی که اغلب در این فصل شاهد آن بودیم , باز هم شیاطین سرخ با بد شانسی مواجه شدند و در دقیقه ی 38 بازی , دومینگوئز شوتی زد که پس از تغییر مسیر وارد دروازه دخیا شد.

یونایتد بعد از گل به خود آمد و حملاتی را ترتیب داد ولی به نتیجه نرسید و این بار کمپل با شوتی فوق العاده توپ را به نقطه ای خارج از دید دخیا وارد دروازه کرد. مویس , دنی ولبک و شینجی کاگاوا را برای تقویت تیم به میدان فرستاد ولی روبرتو دروازه بان المپیاکو به زحمت نیفتاد و حتی مایکل الایتان فاصله ی بسیار کمی تا به ثمر گل سوم تیمش داشت.

یونایتد در دقیقه ی پایانی بازی ناگهان حملات زیادی را ترتیب داد و رابین فن پرسی یک موقعیت طلایی را که روی سانتر اسمالینگ به دست آمده بود و می توانست گلی حیاتی برای یونایتد باشد را از فاصله ی 12 یاردی به بیرون زد. با این حال یونایتد در 19 مارس فرصت دیگری برای جبران خواهد داشت.

۰ Comments