جایگزین مسیر

منچستر یونایتد ۲ – ۰ منچستر سیتی ; پیروزی در سکانس تمرینی دربی با گلزنی مجدد لوکاکو

by | تیر , ۳۰ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستر یونایتددو تیم منچستر یونایتد و منچستر سیتی در دیداری دوستانه در رقابت های جام بین المللی در هوستون به مصاف همدیگر رفتند که منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه ۲ بر ۰ به پیروزی دست یابد.

دو تیم تا دقیقه ۳۶ و قبل از زدن گل توسط منچستر یونایتد حملاتی را روی دروازه یکدیگر انجام دادند که هیچ ثمری نداشت.هررا و پوگبا با شوت هایی که روانه دروازه ادرسون کردند توسط این دروازه بان دفع شدند.

منچستر یونایتد در دقیقه ۳۷ موفق شد توسط روملو لوکاکو مهاجم تنومند خود به گل اول دست پیدا کند و پس از گذشت تنها ۱ دقیقه مارکوس راشفورد توانست روی پاس زیبای هنریک مخیتاریان گل دوم این مسابقه را وارد دروازه منچستر سیتی کند.

در دقیقه ۴۰ منچستر سیتی به موقعیتی دست پیدا کرد که توسط داوید دخیا مهار شد تا نتیجه ۲-۰ به سود منچستر یونایتد باقی بماند.در دقیقه ۴۲ با خطایی که روی مخیتاریان صورت گرفت یحیی توره کارت زردی دریافت کرد.در دقایق پایانی بازی در نیمه اول منچستر سیتی صاحب یک ضربه آزاد شد که توسط دی بروین این موقعیت از دست رفت.

ترکیب دو تیم در نیمه اول:

ترکیب منچستر یونایتد: دخیا , والنسیا , لیندلوف , اسمالینگ , بلیند , آندر هررا , پوگبا ,  راشفورد , مخیتاریان , لینگارد , لوکاکو

ترکیب منچستر سیتی: ادرسون , آدارابیویو , کمپانی , فرناندینیو , یحیی توره , واکر , فودن , دی بروین , استرلینگ , آگوءرو , رابرتز

در شروع نیمه دوم منچستر یونایتد تعویض هایی انجام داد که در این بین داوید دخیا با کلین شیت از بازی خارج شده و رومرو به جای وی به بازی آمد و اسمالینگ جای خود را به جونز داد و دارمیان به جای بلیند و بایی به جای لیندلوف وارد بازی شدند.همچنین منچستر سیتی نیز تنها ادرسون , واکر , فرناندینیو و فودن را در زمین نگه داشت و باقی بازیکنان جای خودشان را به سانه , خسوس , نصری , دیاز , مانگالا , استونز و اوتامندی دادند.

منچستر یونایتد در دقایق ابتدایی نیمه دوم حملات خطرناکی روی دروازه منچستر سیتی انجام داد که یک بار توسط ادرسون ضربه راشفورد مهار شد ضربه ای که از کناره ها به صورت شوت روانه دروازه حریف شد و همچنین لوکاکو نیز با ضربه ای سنگین توپ را به تیر دروازه حریف کوباند تا این دیدار تا دقیقه ۵۵ با همان نتیجه ۲-۰ ادامه داشته باشد.

در دقیقه ۶۰ مروان فلینی , مایکل کریک و آنتونی مارسیال به جای هررا , هنریک مخیتاریان و مارکوس راشفورد وارد زمین مسابقه شدند.پل پوگبا در دقیقه ۶۳ صاحبت موقعیتی شد که با شوتی سنگین آن را به کنار دروازه حریف فرستاد.منچستر سیتی در دقیقه ۷۲ صاحب موقعیتی گل شد که ضربه فودن به خارج از زمین منتقل شد.

آندرس پریرا و فوسو منساح در دقیقه ۷۸ به جای لینگارد و والنسیا وارد زمین مسابقه شدند.در دقیقه ۷۹ منچستر یونایتد صاحب موقعیت دیگری شد که با ضربه سر فلینی توپ به محوطه جریمه منچستر سیتی رسید اما این موقعیت که توسط لوکاکو تبدیل به گل شده بود آفساید گرفته شد.منچستر سیتی در دقیقه ۸۴ روی پاس اشتباه و همیشگی فلینی در تکرار سریالی اشتباهاتش صاحب موقعیتی شد که توسط رومرو این توپ روانه کرنر شد.

۰ Comments