جایگزین مسیر

منچستر یونایتد 4 هدف اصلی برای نقل و انتقالات دارد

by | خرداد , ۱۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-منچستر یونایتد به احتمال زیاد در این تابستان نقل و انتقالات شلوغی خواهد داشت و تلگراف روزنامه هلندی گزارش داده است که لوییس فن خال 4 هدف اصلی برای این تابستان دارد که آنها را به یونایتد بیاورد.

گمانه زنی ها هنوز ادامه دارد که لوییس فن خال چه بازیکن هایی را در تابستان مد نظر دارد و به گزارش میل آن ساندی مسئولان منچستر یونایتد رقمی باورنکرنی 220 میلیون پوند در اختیار فن خال قرار خواهند داد تا این تیم را بازسازی کند.

چه بازیکنی را لوییس فن خال برای این تابستان مد نظر دارد نیز موضوع داغ نقل و انتقالات می باشد یونایتد با سسک فابرگاس,مارکو رویس و تونی کروس لینک شده است.

روزنامه د تلگراف که اولین روزنامه ای بود که بعد از اخراج دیوید مویس مدعی شد لوییس فن خال مربی آینده منچستر یونایتد خواهد بود اکنون نیز مدعی شده است که بازیکنانی که لوییس فن خال می خواهد در این تابستان به خدمت بگیرد را شناسایی کرده است.

به گزارش این روزنامه هلندی یوهان کونوپلیانکا به محض شروع نقل و انتقالات تابستان به اولین خرید شیاطین سرخ تبدیل خواهد شد و همچنین لوییس فن خال مت هوملز,باستین شوان اشتایگر و کوین استروتن را مدنظر گرفته است و بنا به گفته این روزنامه این 4 خرید برای یونایتد 100 میلیون یورو هزینه می شود.

این 4 بازیکن طول چند ماه گذشته به باشگاه منچستر یونایتد بار ها لینک شده اند و به گزارش میرور به زودی قرارداد کونوپلیانکا امضا می شود و این بازیکن به یونایتد خواهد پیوست.

این خبر که کونوپلیانکا به یونایتد خواهد پیسوت یک ضربه بزرگ به لیوپرول خواهد بود این تیم مدت هاست به دنبال این جناح اوکراینی می باشد او در ماه ژانویه به لیورپول لینک شد و قرار بود به آنفیلد منتقل شود و این خبر می تواند یک خبر بسیار بد برای سران لیورپول باشد.

در گزارشی دیگر آمده بود که براندن راجرز می خواست هر طور شده کونوپلیانکا را به خدمت بگیرد اما اکنون به نظر می رسد آنها در این انتقال شکست خورده اند.

۰ Comments