جایگزین مسیر

مهاجمان ون خال سوگند خوردند

by | بهمن , ۲۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

مدیر منچستریونایتد لوئیس ون خال تاکید کرد که 5 گزینه در خط حمله دارد و کیفیت همه کسانی که در اختیار دارد را مقایسه می کند و صرفا برای بازگشت به روند گلزنی شان آنها را قضاوت نمی کند.

در مورد بازگشت وین رونی به پست سابق خود بحث شده است اما رابین ون پرسی , رادامل فالکائو , جیمز ویلسون و مارونه فلاینی نیز برای این پست رقابت می کنند.مربی انگلستان روی هاجسون هفته گذشته اعلام کرد که هنوز از رونی در پست مهاجم استفاده خواهد کرد.اما ون خال مشتاق است تا روشن کند تعداد انگشت شماری مهاجم با ویژگی های مختلف دارد.

مدیر گفت:”من به دنبال انواع مختلفی از مهاجمان هستم.همانطور که می دانید من 5 مهاجم دارم. او{هاجسون} دارد رونی را با دیگر مهاجمانش مقایسه می کند و چیزی که مورد توجه است من دارم درست می کنم.من دارم بین ون پرسی و فالکائو و تمام مهاجمانی که دارم انتخاب می کنم. پس آن نظر من است و آن متفاوت است.اما او پاسخ داد در همان راهی که من حالا انجام می دهم.”

“شاید رونی بهترین مهاجم است.من توضیح دادم که در حال حاضر در بسیاری از اوقات , این نیست آن بازیکن خوبی که انتخاب من است.من باید بازیکنان را در جایی قرار دهم که بتوانند بیشترین کارایی را داشته باشند.ترکیب من بسیار مهمتر از یک بازیکن فردی است.من برای آن متاسفم.در ترکیب آقای هاجسون , رونی احتمالا سهم بیشتری را در خط حمله انگلستان دارد.پس اگر من هم مربی انگلستان بود او را در همین پست قرار می دادم”

از ون خال پرسیده شد آیا امکان دارد یک بار رونی را به جای فالکائو در خط حمله قرار دهد؟او گفت:” من باید بگم که این احتمال نه فقط برای فالکائو که بلکه برای ون پرسی هم وجود دارد.شما این سوال را در همان روشی که برای ون پرسی قرار دادید می پرسید اما جنبه های بیشتری برای یک مهاجم وجود دارد.”

 

۰ Comments