جایگزین مسیر

مهاجم افسانه ای هلند بر روی نیمکت یونایتد

by | اردیبهشت , ۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-لوییس ون گال که یکی از جدی ترین گزینه های مربی گری در یونایتد می باشد می خواهد کلایورت را یکی از دستیاران خود در یونایتد انتخاب کند.

به گزارش دیلی میل ون گال پیشنهاد مربی گری در یونایتد را پذیرفته است می خواهد یکی از دستیاران خود در یونایتد را کلایورت انتخاب کند و با خود به اولدترافورد بیاورد.

کلایورت که در باشگاه های آژاکس بارسلونا و میلان دوران بازی کردن دارد یکی از گزینه های دستیاری ون گال در یونایتد می باشد او در حال حاضر در تیم ملی نیز دستیار ون گال می باشد و در تیم جوانان توئنته نیز مربی گری کرده است.

ون گال قبل از اخراج مویس یکی از جدی ترین گزینه های تاتنهام برای فصل بعد بود اما شانس یونایتد برای به خدمت گرفتن ون گال بسیار زیاد می باشد.

ون گال می خواهد با داشتن کلایورت در کادر مربی گری خود در فصل آینده لیگ برتر به افتخارات زیادی دست پیدا کنند.

اما گزارش ها حاکی از این است که مسئولان یونایتد این خبر را تکذیب کرده اند اما روزنامه هلندی تلگراف گزارش کرده است که مسئولان یونایتد و ون گال ملاقاتی داشته اند و موافقت ها صورت گرفته است.

این مربی به شدت با نیمکت یونایتد لینک شده است و خبرهای زیادی نیز درباره مربی سابق بارسلونا و آزاکس به گوش می رسد.

با این حال باید طرفداران یونایتد صبر کنند تا ببینند آیا ون گال مربی آینده این تیم می باشد یا خیر.

اکنون تمام حواس ون گال روی جام جهانی پیش رو می باشد نا با پیروزی در بازی اول و دوم در مرحله گروهی به مرحله بعد صعود کند.

یکی از برجسته ترین بازیکن های هلند و ون گال رابین ون پرسی مهاجم شیاطین سرخ می باشد که روی او حساب های ویژه ای باز کزده اند.

۰ Comments