جایگزین مسیر

مورینیو، خوشحال از امتیاز اروپایی!

by | شهریور , ۲۲ , ۱۳۹۶

مورینیو، خوشحال از امتیاز اروپایی!

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی باشگاه منچستر یونایتد، از اینکه تیم تحت هدایتش در رقابت های لیگ قهرمانان به پیروزی خانگی برابر اف سی بازل دست یافت، خوشحال است.

پس از این دیدار که با نتیجه ی ۳-۰ با گل های مروانه فلینی، روملو لوکاکو و مارکوس رشفورد به دست آمد، وی در مورد بازی، گلزنان و مصدومیت پل پوگبا اظهار نظر کرد. در ادامه نکات مهم این مصاحبه می آید:

شروعی ایده آل

هنگامیکه مرحله گروهی آغاز می شود، مهم این است که حتما با پیروزی آن را شروع کنی. فکر می کنم که مستحکم، با اعتماد به نفس، شکیبا و همراه با انتخاب های خوب بازی کردیم؛ می خواهم بگویم که تقریبا خوب بازی کردیم. پس از آنکه بازی ۲-۰ شد، فکر می کنم که همه چیز عوض شد؛ تصمیم گیری های درست خود را متوقف کردیم که این می توانست برای ما دردسرساز شود، اما بازل نتوانست گلزنی کند و سپس ما گل سوم خود را به ثمر رساندیم. گویا بازیکنان فکر می کردند که پس از نتیجه ی ۲-۰، بازی کاملا تحت کنترل ماست؛ اما این فوتبال است و باید به رقیب احترام بگذارید. نمی دانم که آیا تفاضل گل نقش مهمی داشته باشد یا خیر، اما مطمئنم که سه امتیاز مهمترین چیز است. در مجموع، عملکرد محکمی داشتیم و سه امتیاز مهم این دیدار را به دست آوردیم.

نگاهی به مرحله ی گروهی

سه امتیاز در خانه و شانس برگزاری آخرین دیدار گروهی در خانه برابر زسکا مسکو، فکر می کنم که اتفاق خوشایندی باشد. اکنون ما سه امتیاز در جیب خود داریم و آخرین بازی گروهی در خانه است؛ اگر برای صعود به نتیجه ی دیدار آخر گروهی وابسته باشید، پس بهتر است که در خانه باشد! در این بین سه دیدار خارج از خانه داریم که پر اهمیت است؛ باید در این دیدارها، امتیاز کافی را کسب کنیم.

اهمیت فلینی

بار دیگر (اهمیت خود را) نشان داد، و طرفداران این موضوع را فهمیدند. حقیقتا برای او خوشحالم؛ از زمانیکه من به این باشگاه آمده ام، او سعی بر نشان دادن تمامی توان خود به من و هم تیمی ها و باشگاه است. بیش از این نمی توانم که برای او خوشحال باشم؛ به دلیل آنکه به تازگی از مصدومیت بازگشته بود، نمی خواستم از او استفاده کنم، اما با مصدومیت پوگبا چاره ی دیگری نداشتم. به نظرم این تعویض برای شکل بازی خوب بود؛ چرا که حریف با ۵ نفر در عقب دفاع می کرد و تجمع بازیکنان در محوطه ی جریمه بسیار زیاد بود. بنابراین احساس کردم که قدرت هوایی به گزینه ای خوب برای ما تبدیل می شود، بنابراین من از فلینی راضی هستم.

مصدومیت پوگبا

نمی دانم که مصدومیت او در چه حد است. با توجه به تجربیات خودم، فکر می کنم که مصدومیتی در ماهیچه های پای او صورت گرفته است. بنابر تجربه های شخصی، مصدومیت های ماهیچه ای، شما را چندین هفته از میادین دور می کند.

گلزنی دوباره ی لوکاکو و رشفورد

این خوب است. اگر از من بپرسید که ترجیح می دهم که چه کسی گلزنی کند، همیشه پاسخ من، بازیکنان هجومی خواهد بود. بسیاری از مردم (نه من) عملکرد بازیکن را با گلزنی می سنجند؛ بنابراین گلزنی این دو در ابتدای فصل، اتفاقی خوب برای آنها خواهد بود.

اشلی یانگ، بال در نقش دفاع راست

او به خوبی بازی کرد. این به یک روند طبیعی تبدیل شده است؛ رقبای ما با ۵ نفر دفاع می کنند، دوست دارم که بگویم ۳ نفر، اما متاسفانه من ۵ نفر می بینم. اشلی یانگ، هر آنچه آنتونیو والنسیا به ما عرضه می کند را فراهم کرد. فکر می کنم که هر دوی آنها خوب هستند. پس از بازی کردن (آنتونیو والنسیا) در برزیل و اکوادور و سپس برابر استوک، احساس کردم که اشلی می تواند از پس وظایف این پست برآید و دقیقا همینگونه شد.

۰ Comments