جایگزین مسیر

مورینیو:بزرگی یونایتد برای آن ها یک مزیت است

by | شهریور , ۱۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

خوزه مورینیو سرمربی چلسی مدعی شد قانون فر پلی مالی هم نمی تواند مانع خرید بازیککنان زیاد توسط باشگاه های  جهانی مانند منچسترشود و این قانون تنها مشکل برای تیم های کم طرفدار مانند چلسی و یا سیتی ایجاد می کند.

البته شاگرد سابق ون خال مدعی شد یونایتد دیگر این چنین خریدهایی نخواهد کرد و رکورد دی ماریا سال ها بر جا خواهد ماند و تنها یونایتد این رکورد را می تواند بشکند.

چلسی در ابتدای کار ابراموویچ هزینه ی زیادی کرد و رکورد نقل و انتقالات را با خرید 50 میلیون پوندی چلسی شکستند و یک بار هم بابت شوچنکو 30 میلیون پوند پرداختند.

اما در دو سال اخیر چلسی احتیاط بیشتری در این زمینه کرد تا ضررهای میلیونی مجددا به سراغ این باشگاه نیایدد و این در شرایطی است که یونایتد در تابستان اخیر حدود 200 میلیون یورو بازیکن خرید.

مورینیو در این باره گفت:

“قانون فرپلی مالی در مقابل باشگاه های کم طرفدار وکم در آمد جواب می دهد و تیم هایی مانند رئال مادرید و منچستریونایتد از این قانون به راحتی عبور خواهند کرد چرا که بزرگترین ها در دنیا می باشند و درآمدهای آن ها مانع ضرر خواهد شد.

یوفا با این قانون در صدد جلوگیری از خرج های زیاد بود اما باشگاه هایی نظیر یونایتد با این درآمد بالا به راحتی در برابر این قانون می ایستد.

البته با توجه به فلسفه ی یونایتد دیگر شاهد چنین خرجی از این تیم نخواهیم بود چرا که آن ها این طرز فکر را نمی پسندند و به علت بحران بعد از خروج رئیس(سرالکس فرگوسن) این خرج صورت گرفت.

دلیل انتخاب ون خال همین موضوع بود و آن ها در صدد پرورش بازیکنان جوان در کنار ستاره های خود می باشند.”

10603724_10152414692702746_157552727966960161_n

۰ Comments