جایگزین مسیر

مورینیو:حضور الکسیس میتواند به رشفورد کمک کند

by | بهمن , ۱۱ , ۱۳۹۶

مورینیو:حضور الکسیس میتواند به رشفورد کمک کند

پایگاه هواداران منچستریونایتد – ژوزه مورینیو باور دارد حضور الکسیس سانچز در اولدترافورد میتواند به رشفورد کمک کند تا گامهای بعدی را به سوی فوق ستاره شدن بردارد.

رشفورد و الکسیس هماهنگی خوبی را در بازی مقابل یئوویل تاون به نمایش گذاشتند و این هماهنگی موجب گلزنی رشفورد در دقیقه ی ۱۹ بازی گردید.مورینیو در مصاحبه ی خود پیش از بازی با تاتنهام عنوان کرده حضور بازیکنانی همچون سانچز،کمک بسیار زیادی به رشفورد خواهد کرد:

این پسر در هر مرحله از زندگی فوتبالی خود تجربیات بسیار خوبی را کسب کرده است، بنابراین فکر میکنم به بازیکن بسیار بزرگی تبدیل خواهد شد.ضمن اینکه حضور در بین بهترین بازیکنان جهان کمک بسیار زیادی به او خواهد کرد.

داستان مارکوس بسیار جالب است.او ابتدا زیر نظر آقای فن خال و زمانی که تیم گزینه های هجومی زیادی نداشت به بازی گرفته شد و سپس هیولایی که تمامی بازیکنان جوان را از میبرد(طعنه ی مورینیو به کسانی که معتقدند او به بازیکنان جوان اهمیتی نمیدهد)از راه رسید و او حالا در تمامی بازی ها به میدان میرود.

این داستان ها که به مارکوس بازی های زیادی نخواهد رسید برای ما کاملا بی اهمیت است زیرا او بازیکن بسیار مهمی برا ماست.او در تمامی بازی ها به عنوان بازیکن ثابت یا یار تعویضی به زمین مسابقه آمده و در پست وینگر چپ یا راست برای ما بازی نموده است.

۰ Comments