جایگزین مسیر

مورینیو:زلاتان هنوز هم نقش کلیدی در تیم دارد

by | دی , ۲۵ , ۱۳۹۶

مورینیو:زلاتان هنوز هم نقش کلیدی در تیم دارد

پایگاه هواداران منچستریونایتد – سرمربی منچستریونایتد،ژوزه مورینیو معتقد است زلاتان ابراهیموویچ هنوز هم نقش کلیدی در تیمش ایفا میکند.

زلاتان به خوبی مصدومیت طولانی مدت خود را پشت سر گذاشت اما دوباره مصدوم شد و به دلیل مشکل همسترینگ نمیتواند تیمش را در بازی امشب در مقابل استوک سیتی همراهی کند.با این حال مورینیو معتقد است این بازیکن سوئدی هنوز هم کارهای زیادی برای انجام دادن در باشگاه خود دارد:

زلاتان میداند که در اواخر دوره ی بازی خود در بالاترین سطح است.اما رویا و خواسته ی او همیشه این بوده است که در منچستریونایتد در بالاترین سطح باشد و بتواند به باشگاه و به من کمک کند.کاری که من فکر میکنم او قادر به انجام آن است.

او فقط نیاز دارد که احساس خوبی نسبت به شرایط زانوی خودش داشته باشد و من مطمئن هستم که میتواند کاملا به این مصدومیت غلبه کند.او به عنوان یک رهبر در رختکن تیم و در زمین بازی،میتواند مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و دوباره در زمین مسابقه بدرخشد.من اینجا هستم تا در این راه به او کمک کنم.

زلاتان در این فصل تنها در ۷ مسابقه برای تیمش به میدان رفته است.او فصل قبل بازیکن کلیدی تیم بود و با به ثمر رساندن ۲۸ گل در ۴۸ مسابقه به تیمش کمک کرد تا قهرمان لیگ اروپا شوند.

۰ Comments