جایگزین مسیر

مورینیو: به مخیتاریان گفتم که بازی خواهد کرد

by | آذر , ۲ , ۱۳۹۵

مورینیو: به مخیتاریان گفتم که بازی خواهد کرد

پایگاه هواداران منچستریونایتد – ژوزه مورینیو پیش از بازی تیمش با فاینورد در چهارچوب مسابقات لیگ اروپا به صحبت در مورد بازیساز ارمنی تیمش پرداخت.

به گزارش talkSPORT، مخیتاریان از زمان حضورش در یونایتد، نتوانسته جایگاه ثابتی در تیم زوزه مورینیوی پرتغالی داشته باشد. مصدومیت ها و عدم داشتن فرم مناسب، از دلایل کنار گذاشته شدن او از ترکیب یونایتد هست.

مورینیو گفت:

به او گفتم که در بازی برابر فاینورد به کار گرفته خواهد شد. او سعیش را می کند. مشخصا از شرایط راضی نیست اما او در حال نشان دادن نارضایتی اش در راه مناسبی است. دهانش بسته است [برای تیم حاشیه درست نمیکند]، سخت تمرین می کند و میخواهد که با تیم هماهنگ شود. به او گفتم که “این [بازی با آرسنال] چیزی نیست که تو دنبالش هستی.” چون فکر نمی کنم که او نیازی به ده یا بیست دقیقه بازی از روی نیمکت داشته باشد. به او گفتم که “تو باید یک بازی خوب داشته باشی. حالا یا باید بازی را از اول شروع کنی، یا از ابتدای نیمه دوم به زمین مسابقه بروی.” برای این که بهترین عملکرد های او را ببینیم،  باید فشار رویش کمتر شود و شرایطش بهتر شوند.

شیاطین سرخ اکنون در رده سوم گروه خود هستند و اگر بخواهند که صعود کنند، باید این مسابقه را پیروز بشوند تا با خیالی راحت تر به مصاف زوریا لوهانسک اوکراین بروند.

۰ Comments