جایگزین مسیر

مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی با اورتون:من آدم بدشانسی هستم

by | دی , ۱۱ , ۱۳۹۶

مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی با اورتون

پایگاه هواداران منچستریونایتد – مورینیو میگوید احساس بدشانسی میکند زیرا تصمیمات داوری در بازی های اخیر به ضرر یونایتد بوده است.

در بازی مقابل ساوتهمپتون توپ به وضوح به دست مایا یوشیدا برخورد کرد اما پاوسون داور بازی این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید که باعث شد منچستریونایتد برای چهارمین بازی متوالی بدون برد بماند.

مورینیو معتقد است که این سومین باریست که برای یونایتد پنالتی اعلام نمیشود.او اعلام کرده در بازی مقابل تیم های منچسترسیتی و لستر نیز تصمیمات داوری موجب از دست رفتن دو ضربه پنالتی برای تیمش شده است.

من احساس بدشانسی میکنم.اما متاسفانه در فوتبال شما نمیتوانید چیزی را تغییر دهید.

وقتی در مورد سه تصمیم بزرگ صحبت میکنم،منظورم سه ضربه ی پنالتیست که میتوانست تبدیل به گل شود و تفاوت زیادی برای ما ایجاد کند.به همین خاطر است که میگویم ما بدشانس بوده ایم.

من میتوانستم شدیدا از عملکرد داورها انتقاد کنم اما این کار را نمیکنم زیرا در کل از عملکرد آنها راضی هستم و معتقدم آن تصمیمات غیر عمدی و به دلیل بدشانسی ما بوده است.

مورینیو همچنان اصرار دارد که از روحیه و عملکرد تیمش راضیست اما اذعان میکند که باید نتایج بهتری کسب کنند.او همچنین مشتاق بدست آوردن یک زمان ریکاوری مناسب است تا بتواند به لیست بلند بالای مصدومین تیمش سروسامان بدهد.

این که ما  دیگر در Carabao Cup حضور نداریم اتفاق خوبیست زیرا در بازه کنونی تعداد بازیکن کافی را برای انجام دو بازی در مرحله ی نیمه نهایی این بازی ها در اختیار نداریم.اکنون ما باید بازی مقابل اورتون و دربی کانتی را پشت سر بگذاریم و پس از آن ده روز فرصت داریم تا استراحت کنیم،تمرین کنیم،ریکاوری نماییم و خود را برای نیم فصل دوم آماده کنیم.

ما سال را در جایگاه سوم در جدول تمام کردیم و باید برای بهبود جایگاه خود در جدول مبارزه کنیم.

۰ Comments