جایگزین مسیر

مورینیو می‌خواهد بیلی را مانند واران به بالاترین سطح برساند.

by | تیر , ۲۸ , ۱۳۹۵

مورینیو می‌خواهد بیلی را مانند واران به بالاترین سطح برساند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد

خوزه مورینیو میخواهد به اریک بیلی کمک کند که به رافائل واران منچستریونایتد تبدیل شود و او را به یکی از بهترین های دنیا تبدیل کند.

این مدافعی که با ۳۰ میلیون پوند از ویارئال به منچستریونایتد منتقل شد ، به مدت ۸۲ دقیقه در اولین بازی منچستریونایتد زیر نظر خوزه مورینیو بازی کرد و در این بازی یونایتد نتیجه دو بر صفر از سد ویگان گذشت.

بیلی در این بازی عملکردی خوبی داشت و مورینیو معتقد است این بازیکن از پتانسیل زیادی برخوردار است و می تواند به یکی از بهترین ها تبدیل شود.

مورینیو در مورد وی گفت :

من هر آنچه لازم باشد در اختیار اون قرار خواهم داد تا او را بهتر کند ، مانند کاری که با دیگر مدافعان وسطی که در اختیار داشتم انجام دادم مثل رافائل واران.

ما پتانسیلی که او نشان داده بود را هنگامی که تصمیم به خریدش گرفتیم ، دیدیم.او پسر بسیار جوانی است که از محیط کاملا متفاوتی می آید اما خب در حال حاضر می تواند ببینید اون چه پتانسیلی دارد.

این برای اولین بار بود که او لباس تیمی مانند منچستریونایتد را پوشیده است. او نمی تواند انگلیسی صحبت کند و فقط با بازیکنانی که فرانسوی یا اسپانیایی زبان هستند می تواند ارتباط برقرار کند. من میخواستم به اون دقایق بیشتری بازی بدهم چون اون نیاز دارد بیشتر از بقیه بازی کند.او باید این را حس کند و شروع به ارتباط برقرار کردن کند.

۰ Comments