جایگزین مسیر

مورینیو می داند که شاو به یونایتد خواهد رفت

by | اردیبهشت , ۱۶ , ۱۳۹۳

روزنامه اسپانیایی ال کانفیدنشیال مدعی شده است که دلیل تغییر نظر خوزه مورینیو نسبت به فیلیپه لویز, این است که او می داند انتقال لوک شاو به منچستریونایتد تقریبا نهایی شده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از شایعات فراوان درباره انتقال لوک شاو به منچستریونایتد و چلسی اخیرا گفته می شود که خوزه مورینیو دیگر قصد ندارد برای خرید شاو اقدام کند و هدف آبی ها برای تقویت دفاع چپ خود در تابستان فیلیپه لویز بازیکن اتلتیکو مادرید می باشد.

شاو یک هوادارا چلسی است و هنگامی که صحبت از انتقال او به تیمی دیگر می شود, ناخودآگاه به یک شکلی همه فکر می کنند که مقصد او استمفورد بریج خواهد بود. آبی ها نیز مدت زمان زیادی است که به دنبال این مدافع جوان انگلیسی هستند. شایعات بسیاری نیز درباره نهایی شدن قرارداد شاو این روزها به گوش می رسد, اما ال کانفیدنشیال معتقد است که فیلیپه لویز انتخاب دوم مورینیو برای پست دفاع چپ بوده است اما پس از اینکه او پی به این مسئله برده است که شاو به الدترافورد خواهد رفت اکنون به دنبال لویز می باشد.

بدون شک لویز انتخاب بدی برای مورینو نیست زیرا تجربه لویز بسیار بیشتر از شاو است و هم اکنون نیز احتمال دارد در فصل جاری او به همراه اتلتیکو در لالیگا و لیگ قهرمانان به قهرمانی برسد. تنها مشکل شاید سن بالای لویز (29 سال) باشد. همین مسئله باعث می شود تا شاو گزینه بهتری باشد اما باید به این نکته نیز توجه کرد که قیمت شاو بسیار بالا است و خرید او با چنین قیمتی برای هر باشگاهی نوعی ریسک محسوب می شود.

روزنامه آس در ژانویه گذشته مدعی شده بود که منچستریونایتد برای خرید لویز اقدام کرده است. آنها مدعی شده بودند که یونایتد پیشنهادی 20 میلیون یورویی ارائه کرده است اما نه خود بازیکن و نه باشگاه اتلتیکو تمایلی به این انتقال در زانویه نداشتند.

ال کانفیدنشیال می گوید اکنون چلسی در حال آماده کردن پیشنهادی 20 میلیون یورویی است تا لویز را به استمفورد بریج بیاورد. اتلتیکو نیز به احتمال زیاد در تابستان با این پیشنهاد موافقت خواهد کرد.

۰ Comments