جایگزین مسیر

موناکو برای رودریگز 60 میلیون پوند می خواهد!!

by | تیر , ۲۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روزنامه اکیپ فرانسه مدعی شد باشگاه موناکو به مشتریان جیمز رودریگر اعلام کرده است که برای این بازیکن 60 میلیون پوند بپردازد.به گفته ی اکیپ منچستریونایتد و رئال مادرید اصلی ترین مشتریان او هستند.

ستاره ی تیم ملی کلمبیا در جام جهانی که در نبود دیگر بازیکن موناکو,فالکائو توانست نمایش خوبی در برزیل داشته باشد و توانست 6 گل به ثمر برساند و حتی با حذف کلمبیا هنوز از شانس های آقا گلی رقابت ها می باشد.

اکیپ در تحلیلی جالب مدعی شد یونایتد در اصل هدفش دی ماریا است و تنها قصد دارد با شرکت در این رقابت قیمت رودریگز را بالا ببرد تا رئال برای تامین این پول و درگیر نشدن با قوانین مالی دی ماریا را بفروشد و برای اینکه رودریگز را از دست ندهد زودتر دی ماریا را بفروشد.

منچستریونایتد تاکنون با 60 میلیون پوند شاو و هررا را جذب کرده است و اکیپ معتقد است ون خال هنوز 120 میلیون پوند دیگر به همراه پول بازیکنان خروجی در اختیار دارد تا بازیکن بخرد و حتی اگر رودریگز را بخواهد مشکلی ندارد.

به نظر می آید هم اکنون تنها تیمی که هیچ مشکلی برای خرج کردن ندارد منچستریونایتد است و به اندازه ی کافی می تواند خرج کند و در صورتی که ون خال بر روی گزینه ای پا فشاری کند می توانند مبلغی عجیب ارائه دهند.

سران یونایتد کاملا حساسیت شرایط را درک کرده اند و در حالی که شاید در هر فصل یونایتد نهایتا 50 میلیون پوند بازیکن می خرید اما هم اکنون پیشنهاداتی نجومی را مطرح می کنند.

۰ Comments