جایگزین مسیر

موناکو رقیب یونایتد برای جذب کاروالیو

by | خرداد , ۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

بنا به گزارشات از فرانسه رئیس جدید باشگاه موناکو لئوناردو جردیم در نظر دارد تا برای جذب کاروالیو با اصلی ترین مشتریش یونایتد رقابت کند.

یونایتد حدود 7 ماه است که هافبک 21 ساله خوش ایته اسپورتینگ لیسبون را زیر نظر دارد و حاضر است برای او 30 میلیون پوند بپردازد.

چندی پیش اخباری مطرح شد که یونایتد با این هافبک 21 ساله قرارداد امضا کرده است.

با این حال با ابراز علاقه موناکو شرایط برای یونایتد بسیار سخت می شود چرا که موناکو برای هزینه کردن حدی را مشخص نمی کند و تنها می حواهد هدفش را به دست بیاورد و بعید است گلیزرها حاضر شوند او را به هر قیمتی به یونایتد بیاورند.

البته نکته ی مهم این است که تاکنون خبری مبنی بر علاقه ون خال به این بازیکن مطرح نشده است و مویس بود که او را مد نظر داشت.

از زمان ورود ون خال بیشتر ما شاهد اخبار در مورد استروتمن و… بودیم اما چیزی که مشخص است او یکی از بهترین جوانان می باشد و شاید برای سالها مانند روی کین به یونایتد کمک کند.

موناکو که از سال اینده شروع به انجام خریدهای گزاف کرده است قصد دارد کاروالیو را هم مانند دیگر اهدافش با یک مبلغ هنگفت راهی فرانسه کند تا بتواند با  پاری سن ژرمن رقابت کند.

او شاید کلید یونایتد باشد چرا که اگر ون خال یک هافبکطراح به خدمت بگیرد بازیکنی با خصوصیات کاروالیو به شدت نیاز است تا بتواند در فاز دفاع فعالیت کند.

ایا یونایتد کاروالیو راهی یونایتد می شود؟

 

۰ Comments