جایگزین مسیر

مونشن گلادباخ به دنبال آندرس لیندگارد

by | دی , ۲۵ , ۱۳۹۲

به گزارش اینساید فوتبال, دروازه بان ذخیره منچستریونایتد, آندرس لیندگارد مورد توجه باشگاه آلمانی بورسیا مونشن گلادباخ قرار گرفته است.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تصور بر این است که دروازه بان شماره یک این تیم آلمانی, یعنی گولی مارک آندر تر اشتگن که یکی از برترین استعدادهای اروپا محسوب می شود در پنجره نقل و انتقالات اخیر به بارسلونا ملحق خواهد شد, در همین راستا گزارش شده است که این باشگاه آلمانی لیندگارد را جایگزین احتمالی تر اشتگن انتخاب کرده است.

لیندگارد تا اینجای فصل جاری لیگ برتر نتوانسته حتی یک بازی برای منچستریونایتد انجام دهد, اما علی رغم اینکه می گوید از بودن در یونایتد خوشحال است, شانس حضور متداوم در ترکیب اصلی احتمال دارد باعث شود این دروازه بان 29 ساله به فکر جدایی بیافتد.

.

.

مشخص نیست که باشگاه یونایتد تمایلی برای فروش لیندگارد داشته باشد اما در صورت دریافت پیشنهاد خوبی شاید دیوید مویز درباره فروش این دروازه بان فکر کند.

مطمئنا حضور نداشتن در ترکیب اصلی تیم باعث می شود این دروازه بان دانمارکی به فکر جدایی از باشگاه بیافتد زیرا بازی در چند دیدار از جام های داخلی نمی تواند این دروازه بان باتجربه را راضی کند.

اما از طرفی دیگر شاید دیوید مویز بخواهد که دروازه بانی باتجربه در ترکیب تیمش داشته باشد تا در صورتی که اتفاقی برای دیوید دخیا دروازه بان شماره یک تیم رخ داد, درباره انتخاب بازیکنی مناسب برای محافظت از چارچوب دروازه شیاطین سرخ به مشکل برنخورد.

دیوید مویز چندین بار به خاطر نمایش های چشم نواز دخیا در چارچوب دروازه یونایتد به ستایش از این دروازه بان اسپانیایی پرداخته است, این تمجیدها اندک شانسی را که لیندگارد برای حضور در دروازه یونایتد دارد, از بین می برد.

گفتنی است باشگاه آث میلان نیز تمایل دارد تا این دروازه بان دانمارکی را جذب کند.

۰ Comments