جایگزین مسیر

مویز:این جام برای سرآلکس بود

by | مرداد , ۲۰ , ۱۳۹۲

دیوید مویز پیروزی یکشنبه شب جام اتحادیه برابر ویگان اتلتیک را به سرآلکس فرگوسن, کسی که او اکنون جانشینش در منچستریونایتد شده است, اهدا کرد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – قهرمانان منچستریونایتد به لطف دو گل رابین فان پرسی در ومبلی برابر ویگان اتلتیک به آسانی به برتری رسیدند تا مویز در اولین بازی رسمی خود, یک جام کسب کند.

به جای غرق شدن در شادی این قهرمانی,رئیس قبل از اینکه اشتیاق خود برای کسب جام های بیشتر را نشان دهد, به سرعت از سرآلکس تشکر کرد.

او گفت: این جام برای سرآلکس بود, بنابراین اگر او در خانه خود نشسته بود و بازی امروز را نگاه می کرد, این جام برای تو است سرآلکس و به خاطر شیوه ای است که تیم در فصل گذشته بازی کرده است و قهرمان لیگ برتر شده است.

“تنها راه برای اینکه شما به بازی خیریه راه یابید, بردن لیگ یا جام حذفی می باشد, بنابراین, تیم سرآلکس این کار را در سال گذشته انجام داد و از این لحظه به بعد خوشبختانه به عهده من است تا ببریم.”

“من چند باری اینجا(ومبلی) بوده ام, گاهی اوقات پیروزی هایی داشته ام و گاهی اوقات باخته ایم, سرمربی منچستریونایتد بودن و رهبری این تیم در بازی چیز دیگری است و همچنین خانواده من نیز اینجا بودند, بنابراین من مطمئن بودم که آنها به شدت افتخار خواهند کرد.”

هنگامی که از مویز درباره عملکرد رابین فان پرسی پرسشی شد, رئیس واقعا از عملکرد این بازیکن هلندی خرسند شده است و باور خود را دوباره به زبان آورد که این بازیکن در هر موفقیت احتمالی این تیم, در مرکز آن اتفاق قرار خواهد داشت.

“زیرا رابین در فصل گذشته بازیکن بسیار مهمی بود, ما می دانیم که اگر او را در شرایطی قرار دهیم که گل به ثمر رساند, سپس این شرایط, شانس بی نظیری در اختیار ما قرار می دهد. اگر این دو گل شروعی برای او باشد, بنابراین ما خوشحال هستیم و امیدواریم در انتهای فصل, این آمار در مجموع زیاد شود.”

تمرکز یونایتد اکنون متوجه شروع لیگ برتر شده است و شنبه آینده به مصاف سوانزی می رود, بازی که مویز آمادگی فراوانی برای آن دیدار دارد. با وجود این, هنگامی که از رئیس درباره اینکه آیا وقفه قریب الوقوع بازی های ملی در آستانه شروع لیگ, تمرکز بازیکنان را به هم می زند, سوال شد, مویز با نهایت صداقت پاسخ داد.

او گفت: بله تاثیر دارد, زیرا من دوست داشتم تا به آشنا شدن با بازیکنان ادامه دهم و با آنها کار کنم. من فکر می کنم در بخش هایی از بازی امروز ما, بهتر عمل کردیم و در بخش های دیگری می شود بهتر از این عمل کرد, بنابراین من به آینده چشم دوخته ام تا به کار کردن با آنها ادامه دهم.

“من قصد دارم ترکیب تیم را بهتر کنم و تلاش می کنم تا تیم منچستریونایتد را حتی بهتر از آن چیزی که در این چند فصل گذشته بوده است, کنم.

۰ Comments