جایگزین مسیر

مویز:رابین با آمدن به یونایتد انتخاب درستی کرد

by | آبان , ۱۹ , ۱۳۹۲

رابین فان پرسی در بازی امشب شیاطین سرخ برابر آرسنال در الدترافورد نقش کلیدی را برای شاگردان دیوید مویز ایفا خواهد کرد. مویز نیز مدعی است که این مهاجم پس از ترک امارات و آمدن به منچستر احساس پشیمانی ندارد.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فن پرسی در آگوست 2012 با مبلغی در حدود 23 میلیون پوند از آرسنال به منچستریونایتد ملحق شد. یونایتد با اتکا به گل های رابین و عملکرد خوب سایر بازیکنان تیم در فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شدند. اکنون در فصل جاری پس از شروع ضعیف یونایتد و صدرنشینی آرسنال, مویز معتقد است که این مهاجم ستاره تیم برای دوران حرفه ای بازیگری خود تصمیم درستی گرفته است.

“رابین بازیکن بی نظیری در آرسنال بود و او به منچستریونایتد آمد و دوباره همان بازیکن است.”

“من می توانم این مسئله را درک کنم که آرسنالی ها کمی در این باره ناراحت هستند. هیچ کسی نمی خواهد به بهترین بازیکنان خود اجازه جدایی بدهد و رابین بدون شک یکی از بهترین بازیکنان آرسنال بود. اما قرارداد او در حال اتمام بود, شرایطی حکمفرما بود که آرسنال باید حرکتی انجام می داد و منچستریونایتد نیز او را می خواست. رابین باید باید دیدگاه های محکمی درباره تمایلش برای ملحق شدن به یونایتد در آن زمان داشت و من مطمئنم که او به شما خواهد گفت که تصمیم درست را گرفته است.”

آرسنالی ها با 8 پیروزی و یک تساوی از 9 بازی آخر خود به مصاف منچستریونایتد می روند. اگر آرسنالی ها این روند خود خود را ادامه دهند می توانند فاصله خود را با یونایتد به 11 امتیاز برسانند, اما مویز این بازی را متفاوت از بازی های گذشته نمی بیند.

“بردن دورتموند امتحان بزرگی برای آنها بود و آنها از پس آن بر آمدند. اما آرسنال همیشه تیم قوی داشته است که برابر آنها بازی کنیم, من هیچ وقت احساس نکرده ام که آنها روند نزولی داشتند. آنها ثبات و تداوم بی نظیری دارند. آنها مشکلات زیادی نداشته اند و من احترام خاصی به روشی که آرسن ونگر تیم خود را ساخته است و روشی که او به کاری که به آن باور دارد, انجام می دهد, دارم. در طول سال های گذشته این بازی همیشه بازی بزرگی بین دو تیم با بازیکنان بی نظیری بوده است و من هیچ تفاوتی را در این باره نمی بینم.”

سر آلکس فرگوسن اغلب با ارائه بازی به سبک فیزیکی برابر آرسنال به موفقیت می رسید اما مویز تاکید دارد که این تیم یونایتد می تواند در هر زمینه ای با بازیکنان آرسنال برابری کند.

“ما همچنین به استفاده از این روش در اورتون عادت کرده بودیم. این مسئله به نوعی یک تاکتیک نیست, اما در اورتون ما می دانستیم که باید قوی باشیم زمانی که برابر آرسنال قرار می گیریم زیر آنها تعدادی بازیکن بااستعداد دارند. این دلایل وجود داشت که اورتون به آن شکل بازی می کرد. در منچستریونایتد, با کیفیتی که ما در اختیار داریم, احساس می کنیم که می توانیم با داشته های آرسنال برابری کنیم.”

۰ Comments