جایگزین مسیر

مویز:ریو هنوز نقشی در تیم منچستر دارد

by | بهمن , ۱۵ , ۱۳۹۲

سرمربی منچستریونایتد دیوید مویز تاکید می کند که ریو فردیناند هنوز نقشی در ترکیب تیم منچستریونایتد دارد.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مدافع وسط 35 ساله تنها 13 بازی در فصل جاری برای شیاطین سرخ انجام داده است و از ماه نوامبر تا به امروز تنها 2 بازی برای منچستر انجام داده است و همزمان با مصدومیت زانو دست و پنجه نرم می کند.

قرارداد فردیناند در تابستان آینده به پایان می رسد اما در شرایطی که فیل جونز و جانی اوانز هر دو در شکست 2 بر 1 شیاطین برابر استوک سیتی تعویض شدند, مویز احتمالا در بازی برابر فولهام در الدترافورد دوباره از بازیکن سابق تیم ملی انگلستان استفاده خواهد کرد.

مویز گفت: ریو به تمرینات برگشته است. او به تیم برگشته است و ما به استفاده از او در زمان های درست و لحظات مناسب ادامه خواهیم داد.

“ریو سهم عالی در تیم ایفا کرده است, بخصوص در نیمه اول فصل جاری, من تقریبا در 8 تا 10 بازی ابتدایی فصل از او استفاده کردم. او نقش بزرگی در کمک به من برای جا افتادن در تیم داشت.”

“او برای قرار گرفتن در مرکز خط دفاع رقابت می کند اما او بازیکن بسیار باارزشی است و یکی از بازیکنان قدیمی تیم محسوب می شود.”

قرارداد ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ دو مدافع باتجربه منچستریونایتد در تابستان آینده به اتمام می رسد و هنوز هیچ خبری مبنی بر تمدید قرارداد این بازیکنان شنیده نشده است. دیوید مویز در بازی روز یکشنبه برابر فولهام دوباره می تواند از زوج ریو و ویدیچ در قلب خط دفاعی شیاطین سرخ استفاده کند.

۰ Comments