جایگزین مسیر

مویز:شاید دز ژانویه خرید بزرگی نداشته باشیم

by | مهر , ۱۳ , ۱۳۹۲

دیوید مویز, سرمربی منچستریونایتد, به هواداران گفت که امید زیادی به خرید بازیکن بزرگی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نداشته باشند زیرا خرید بازیکنی خوب در این برهه آسان نیست.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز هشدار داد که شاید فرصت نقل و انتقالات زمستانی کمک چندانی برای تقویت ترکیب تیم و بالا بردن کیفیت تیم نکند.

یونایتد در تابستان امسال تنها توانست یک خرید انجام دهد و ماروان فلاینی را از اورتون به خدمت گرفت. چندی قبل نیز گفته شد, خانواده گلیزر, مالکان باشگاه, تصمیم گرفته اند پول مورد نیاز برای خرید بازیکن را در اختیار دیوید مویز قرار دهند.

مویز گفت: من به ژانویه نگاه خواهم کرد اما من نمی خواهم مردم انتظارات بزرگی درباره بازیکنانی که می شود خرید یا کارهایی که می شود انجام داد, داشته باشند. من فکر نمی کنم نقل و انتقالات ژانویه, مهم باشد و فرصت خوبی باسد برای اینکه بازیکنان واقعا درجه یکی را بتوان خرید.

“اگر شما مشکل داشته باشید و در قعر جدول باشبد, ممکن است دست به خرید بزنید, اگر به دلیلی ناامید شده باشید اما من فکر می کنم ما به دنبال بازیکنان درجه یک هستیم.”

“کیفیت بازیکنانی که من در اینجا دارم, واقعا بهترین هستند و بازیکنان بی نظیری هستند برای اینکه با آنها کار کنید اما بدون شک ما زمانی که نقل و انتقالات شروع شود, تلاش خود را انجام می دهیم که ترکیب تیم را بهتر کنیم. این کار بخشی از وظیفه کاز ما است. وظیفه ما پیشرفت تیم است. یونایتد سال گذشته لیگ را برد و من می خواهم تلاش خودم را انجام بدهم و در این زمینه پیشرفت کنیم.”

“آیا ما دوباره قهرمان خواهیم شد؟ در صورت امکان آیا ما برای بردن جام ها تلاش خواهیم کرد؟ بله, اما ما قصد داریم که به ترکیب تیم بازیکن اضافه کنیم اگر بازیکنان مناسبی در دسترس باشند. ما می خواستیم تا تلاش خودمان را انجام بدهیم و یک یا دو بازیکن در تابستان بگیریم, همانطور که ما در آن زمان گفتیم.”

“این مسئله به این معنی نیست که ما به بازیکنان بسیار زیادی نیاز داریم, ما به یک یا دو بازیکن نیاز داریم تا بتواند مطمئنا به تیم کمک کند و در تیم اصلی تاثیرگذار باشد.”

یونایتد شنبه در حالی به مصاف ساندرلند می رود که رابین فان پرسی تازه از مصدومیت برگشته اما وین رونی به دلیل مصدومیت در بازی چهارشنبه شب تیم غایب بود و  هنوز درباره بازی کردن او اطلاع کاملی در دسترس نیست.

۰ Comments