جایگزین مسیر

مویز:منچستریونایتد توانایی برگرداندن این شرایط را دارد

by | اسفند , ۲۶ , ۱۳۹۲

دیوید مویز معتقد است, بازیکنان منچستریونایتد می توانند با فراموش کردن شکست یکشنبه شب برابر لیورپول, با ارائه نمایشی عالی در بازی برابر المپیاکوس در لیگ قهرمانان دوباره به شرایط ایده ال برگردند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ هر چه سریعتر باید نتیجه ناامید کننده خانگی برابر لیورپول را فراموش کنند تا تمرکز خود را بر روی جبران نتیجه 2 بر 0 بازی رفت برابر قهرمان لیگ یونان, المپیاکوس بگذارند.

مویز تاکید می کند که تیمش توانایی انجام این کار را دارد و از هواداران می خواهد در بازی چهارشنبه شب به همین شکل اما با شدت بیشتری از تیم حمایت کنند تا صدای هواداران یونایتد همه جای الدترافورد را فرابگیرد.

سرمربی شیاطین سرخ به خبرنگاران گفت:

بازیکنان توانایی تغییر این شرایط را دارند. ما همه به خاطر اینکه نتوانسته ایم همه چیز را روبراه کنیم, ناراحت هستیم و می خواهیم مطمئن شویم که بهتر بازی خواهیم کرد تا دلیلی برای حمایت کردن هواداران به آنها بدهیم.

آنها در بازی برابر لیورپول یکصدا حمایت کردند اما ما هیچ چیزی برای آنها در زمین به نمایش نگذاشتیم. زمانی که ما به یونان رفتیم, هواداران المپیاکوس سهم خود در قبال تیمشان را ایفا کردند, به همین خاطر امیدواریم هواداران ما به حمایت از ما خواهند پرداخت.

ما باید برای پیروزی سراپا حمله کنیم. ما نباید زیاد هیجان زده بشویم و احساسی بازی کنیم اما مطمئنا با تفکر وارد بازی خواهیم شد تا شکست 2 بر 0 را سریعترین زمانی که می توانیم جبران کنیم.

ما نباید بی پروا بازی کنیم که باعث شود شرایط سخت تر شود اما ما می توانیم قوی ظاهر بشویم. اگر می خواهیم همچنان در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم باید قوی ظاهر بشویم.

۰ Comments