جایگزین مسیر

مویز:کاگاوا هنوز می تواند بهتر شود

by | مهر , ۴ , ۱۳۹۲

این بازیکن ژاپنی در پیروزی چهارشنبه شب شیاطین سرخ برابر لیورپول از ابتدا در ترکیب منچستریونایتد قرار داشت اما مربی این بازیکن, معتقد است که عملکرد بهتری از این بازیکن 24 ساله در بازی های آینده خواهیم دید.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – علی رغم عملکرد روحیه بخشی که این بازیکن ژاپنی در بازی چهارشنبه شب تیم برابر لیورپول در جام اتحادیه به نمایش گذاشت, سرمربی منچستریونایتد دیوید مویز تاکید می کند که شینجی کاگاوا هنوز باید او را متقاعد کند که لایق قرار گرفتن به طور متداوم در ترکیب اصلی تیم است.

این بازیکن ملی پوش ژاپنی در بازی های گذشته تیم در لیگ برتر به میدان نرفته است و در باخت 4 بر 1 تیم برابر سیتی نیز به میدان نرفت و در نیمکت ذخیره ها باقی ماند. شینجی تنها در بازی لیگ قهرمانان شیاطین سرخ برابر لورکوزن در ترکیب یونایتد قرار گرفته بود.

کاگاوا توانست در بازی دیشب تیم برابر شاگردان برندن راجرز از ابتدا به میدان رود و تا حدودی استعداد خود را به نمایش گذاشت تا نشان دهد, این بازیکن به اندازه کافی ارزش داشته است تا سر آلکس فرگوسن برای خرید او 17 میلیون پوند به دورتموند در تابستان سال گذشته بپردازد. مویز هنوز معتقد است این بازیکن 24 ساله جای پیشرفت زیادی دارد.

مویز پس از پیروزی تیم برابر لیورپول در کنفرانس خبری گفت: او خوب بازی کرد. من فکر می کنم او کمی بیشتر با شرایط بازی آشنا شده است. از برخی لحاظ عملکرد او مرا راضی کرد و در برخی خصوصیت ها, اما انتظار کمی بیشتری از او داریم. در کل, او هنوز دارد به شرایط بازی برمی گردد.

“حرف های زیادی درباره کم بازی کردن او گفته شده است, اما من فکر می کنم بیشتر افرادی که بازی او را دیده اند, خواهند گفت که او هنوز بسیار تا آمادگی کامل بازی کردن فاصله دارد.”

۰ Comments