جایگزین مسیر

مویز از به هدر دادن فرصت ها بسیار افسوس می خورد

by | آذر , ۱۴ , ۱۳۹۲

پس از شکست 1-0 یونایتد برابر اورتون, دیوید مویز ار فرصت های ازدست رفته در جریان بازی با اورتون در روز چهارشنبه تاسف می خورد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – قهرمان لیگ انگلستان علی رغم فرصت های زیاد در بازی برابر اورتون با بدشانسی نتوانست توپ را وارد دروازه حریف کند تا در نهایت تافی ها با تک گل اویدو در الدترافورد به پیروزی برسند.

مویز پس از بازی در مصاحبه خود با شبکه باشگاه, ناراحتی خود را پنهان نکرد: من احساس می کنم, ما واقعا در تمام طول بازی برتر بودیم, اما با این وجود, میزان کمی شانس نیاز داشتیم تا به راهمان ادامه دهیم اما این عامل را بدست نیاوردیم. ما فرصت های خوبی داشتیم و اگر از آنها استفاده می کردیم, آن وقت بازی به طرز چشمگیری عوض می شد. ما از این فرصت ها استفاده نکردیم و در پایان, بازی را ازدست دادیم.

“چندین لحظه حساس در بازی برای ما بوجود آمد تا گل بزنیم, یک یا دو فرصت گلزنی. اورتون همیشه زمانی که آرام است, خطرناک است, آنها به سرعت بازی را بر علیه ما تغییر دادند اما من در تمام مدت بازی احساس م کردم که تنها اندکی با گل زدن فاصله داریم. اما در پایان ما نتوانستیم چنین کاری انجام دهیم.”

هنگامی که از مویز درباره شکل گلی که از اورتون خوردند, سوال شد او با سیاست به این پرسش جواب داد و تاکید کرد که او تنها بر روی عملکرد اشتباه تیم خودش تمرکز می کند نه چگونگی گل زدن اورتون به آنها در بازی.

“این همه آن چیزی است که اتفاق می افتد, شما به بازیکنان می گویید که شوت ها را به سمت گل بزنند و گاهی اوقات شوت آنها بلوکه می شود و وارد دروازه می شود. گاهی اوقات, همانطور که امشب دیدیم, توپ در راستای دروازه حرکت می کند و یک بازیکنی از پشت می آید و گل می زند.”

“اما من از این مسئله ناراحت هستم که تنها قبل از آن صحنه ما اصلا نتوانستیم توپ را از خط دفاع خود دور کنیم. آنها 20 یا 30 ثانیه پس از ضربه به حمله کردن ادامه می دادند که منتهی به گل آنها شد. من واقعا ناراحت هستم, اما ما دوباره پیش می رویم, به راهمان ادامه می دهیم و به بازی بعدی فکر می کنیم.”

اکنون توجهات به بازی شنبه معطوف شده است و مویز مصمم است تا تیم دوباره به روند پیروزی برگردد.

“اینجا مسئله خوبی وجود دارد, همیشه بازی های بیشتری وجود دارند. ما تنها به استانداردهایی که امیدوار بودیم امشب داشته باشیم, نرسیدیم اما ما این فرصت را داریم تا دوباره به جلو برویم.”

۰ Comments