جایگزین مسیر

مویز از حضور در سیدنی می گوید

by | تیر , ۲۳ , ۱۳۹۲

دیوید مویز از اینکه این فرصت را بدست آورده است تا یک هفته تیم در سیدنی بماند و مراحل آماده سازی برای فصل جدید را پشت سر بگذراند, خوشحال است.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ امروز ظهر به وقت محلی به پایتخت استرالیا, سیدنی رسیدند و به رابین فان پرسی و دیوید دخیا برای ادامه تور پیش فصل اضافه خواهند شد.

بازیکنان بیشتر مدت 7 روز آینده را به کار کردن بر روی آمادگی جسمانی خود اختصاص خواهند داد, قبل از اینکه در بازی دوستانه روز یکشنبه برابر ستارگان لیگ استرالیا قرار گیرند.

اما مویز همچنین امیدوار است تا از سفر دوم تیم به سیدنی لذت ببرد, او همچنین به همراه باشگاه سابق خود اورتون قبلا از استرالیا دیدن کرده بود.

مویز در کنفرانس مطبوعاتی در موزه هنرهای معاصر شهر سیدنی گفت: من بسیار خوشحال هستم که به سیدنی برگشتم, من سه سال پیش به اینجا آمده بودم.

.

.

شما همیشه هنگامی که برای اولین بار به اینجا می آیید, لذت می برید, اما من فکر می کنم شما نیاز دارید تا برای بار دوم نیز به اینجا بیایید تا واقعا از مناظر دیدن کنید. بنابراین من می خواهم کمی از مناظر اطراف دیدن کنم اما همچنین به فکر بازی نیز هستم – تماشاگران زیادی از این بازی دیدن خواهند کرد و شب خوبی خواهد بود.

آمدن به اینجا بخش بزرگی از برنامه های آماده سازی ما است. ما قصد داریم یک هفته به خوبی تمرین کنیم و از امکانات خوبی که اینجا هست استفاده می کنیم تا آماده تر شویم.

رابین به ما ملحق خواهد شد, که می تواند بسیار به ما کمک کند. وین رونی به منچستر برگشته است و به نظر می رسد مصدومیت او دو تا سه هفته به طول انجامد- مصدومیت او بیش از حد جدی نیست.

یونایتد تور پیش فصل خود را با شکست 1 بر صفر برابر ستارگان لیگ تایلند در بانکوک روز شنبه آغاز کرد و مویز قصد دارد همزمان با اینکه تور به جلو می رود تیم نیز بهتر شود.

سرمربی شیاطین اضافه کرد: هرجایی که شما بروید, بازی ها سخت هستند. ما این موضوع را دیشب در تایلند متوجه شدیم. شنبه این هفته بازی دوم ما برگزار خواهد شد و بازیکنان آسترالیایی در شرایطی آماده تر از ما قرار خواهند داشت.

زمانی که شما برای یونایتد بازی می کنید, همه می خواهند شما را شکست دهند. بازیکنانی که برای چنیدین سال اینجا بوده اند این بخش از بازی کردن برای منچستریونایتد را می فهمند.

اما ما می خواهیم در هر زمینه ای پیشرفت کنیم. آمادگی ما شب گذشته در شرایط آزمایشی کاملا خوب بود. کارهای زیادی که ما انجام دادیم, خوب بود. ما نتوانستیم به گل برسیم همزمان با اینکه بازی خوبی به نمایش می گذاشتیم, بنابراین این همان چیزی است که ما امیدواریم روز شنبه به بازی خود اضافه کنیم.

مویز همچنین آشکار ساخت که چرا ترکیب کوچکتری را انتخاب کرده است تا به تور ببرد-تنها 19 بازیکن در ترکیب اولیه ای که برای سفر انتخاب شده بود, قرار داشت- هرچند مویز اعتراف کرد که مصدومیت ها می تواند عاملی در سفر به دور آسیا و استرالیا باشد.

او گفت: شما همیشه به احتمال زیاد یک یا دو مصدوم در تور می دهید, اما ما بازکنانی در اختیار داریم که در انگلستان به تمرینات برگشته اند- اشلی یانگ, کریس اسمالینگ, نمانیا ویدیچ- بنابراین ما می دانیم که اگر به آنها نیاز داشته باشیم می توانیم احتمالا از آنها بخواهیم به جمع ما ملحق شوند.

من ترجیح دادم تا با ترکیب کوچکتری به تور بیاییم زیرا من می خواستم مطمئن شوم بازیکنانی که با خود به تور می آورم به اندازه کافی فرصت بازی بدست خواهند آورد.

برای مثال, شب گذشته, چندین بازیکن 90 دقیقه کامل بازی کردند و  همین اتفاق روز شنبه نیز خواهد افتاد. برخی از آنها مطمئنا به طور کامل بازی خواهند کرد.

 

 تصاویری از ورود تیم به سیدنی

 

 

 

۰ Comments