جایگزین مسیر

مویز از پیروزی برابر سوسیداد راضی است

by | آبان , ۲ , ۱۳۹۲

دیوید مویز احساس می کند که پیروزی 1 بر 0 یونایتد برابر سوسیداد باید با نتیجه ای به مراتب بیشتر از آن چیزی که اکنون بدست آمده رقم می خورد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ با گل به خودی بازیکن حریف در بازی پیش افتادند اما نتوانستند پس از 90 دقیقه با نتیجه ای بهتر از یک گل به پیروزی برسند.

رئیس احساس می کند که قهرمان لیگ برتر لایق پیروزی در این بازی بود تا بدون شکست در صدر گروه خود جلوتر از بایرلورکوزن قرار بگیرند.

مویز گفت: کاری بود که به خوبی انجام شد. عملکردی خوب, من از این مسئله ناراحت هستم که چرا نتوانستیم کار آنها را تمام کنیم زیرا ما چنین وضعیتی را روز شنبه داشتیم, با یک گل که در دقیقه آخر زده شد. امروز ما چنین حسی را در اطراف خود داشتیم اما اگر ما 5 یا 6 گل امروز می زدیم, این احساس بی مورد بود. ما فرصت های بسیار زیاد خوبی داشتیم و نتوانستیم خوب ضربات آخر را بزنیم.

“ما در دهانه محوطه جریمه چندین ضربه ایستگاهی به حریف دادیم و من از این بابت نگران بودم. چندین تصمیم در بازی امشب آنطوری که ما می خواستیم جلو نرفت اما نتیجه خوبی بود. ما باید بازی مان را در خانه ببریم.”

وین رونی نیز که پنجشنبه وارد 28 سالگی می شود عملکرد خوبی در بازی چهرشنبه داشت و نقش مهمی در زدن تک گل شیاطین سرخ ایفا کرد.

“او(رونی) کاملا امشب بی نظیر بود. او عالی بود. در کل ما بسیار خوب بازی کردیم و فکر می کنم در سراسر تیم ما چندین عملکرد خوب داشتیم.”

“ما تنها بازیکنی درجه یک مثل وین رونی می خواهیم تا خوب بازی کند و او این گونه است. من از روز اول گفته ام که او بی نظیر است, تمرین کردن او عالی است و او به نظر می رسد که در شرایط جسمانی واقعا خوبی قرار دارد. ما به او تمرین های سختی داده ایم تا او را تا حد امکان در وضعیت خوبی قرار بدهیم و من فکر می کنم که نه تنها باشگاه منچستریونایتد این مسئله را می بیند بلکه تیم ملی انگلیس نیز این وضعیت را مشاهد می کند.”

۰ Comments