جایگزین مسیر

مویز به دنبال ادامه روند شکست ناپذیری یونایتد

by | آذر , ۲ , ۱۳۹۲

دیوید مویز می خواهد منچستریونایتد به روند شکست ناپذیری خود در تمام رقابت ها ادامه دهد, همزمان با اینکه تیم پس از وقفه ای دو هفته ای به دلیل بازی های ملی برای بازی برابر کاردیف در روز یکشنبه آماده می کند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – قهرمان لیگ برتر با ارائه بازی هایی چشم نواز توانسته در مجموع تمام رقابت ها در 9 بازی گذشته شکست نخورد و مربی تیم نیز می خواهد این روند رو به جلو در تیم در بازی برابر تیم تازه به لیگ برتر راه یافته ولزی نیز ادامه یابد.

پیروزی برابر آرسنال در دیداری خانگی, اعتماد به نفس بازیکنان منچستریونایتد را در آستانه این بازی بالا برده است.

دیوید مویز در کنفرانس خبری پیش از بازی در مجموعه تمرینی AON (کرینگتون سابق) گفت: ما چند نتیجه خوب گرفتیم و گاهی اوقات شما می خواهید که بازی ها زود به زود فرا برسد. شما نمی توانید در برابر وقفه بازی های ملی کاری کنید, چه ببرید یا ببازید, با این وقفه مواجه می شوید. ما در فرم خوبی قرار داریم, در حال حاضر احساس خوبی داریم, اعتماد به نفس خوبی داریم و می خواهیم تلاش خودمان را بکنیم و این روند را ادامه دهیم.

مربی امیدوار است نمانیا ویدیچ از مصدومیت سر خود رهایی پیدا کرده باشد, پس از اینکه در نبردی هوایی در بازی برابر آرسنال مصدوم شد و بلاجبار در وسط بین دو نیمه تعویض شد.

“ضربه مغزی مصدومیتی است که شما برای بهبود نیاز به استراحت دارید. او استراحت کرده است و ما او را به تیم برمی گردانیم و خوشبختانه او آماده خواهد بود. مصدومیت جدی نبود – ضربه مغزی می تواند بسیار زیاد خطرناک باشد – اما او پس از این مصدومیت یک هفته زمان برای استراحت کردن داشته است و ما به او این شانس را داده ایم که بهبود یابد. ما کم کم از او استفاده خواهیم کرد.”

مویز همچنین به تمجید از همتای خود در کاردیف, ماکی مکی پرداخت.

“ماکی کار بزرگی انجام داده است, نه تنها در فصل جاری بلکه در فصل های گذشته در باشگاه های دیگری که او در آنها حضور داشته انجام داده است. او کار بی نظیری در کاردیف انجام داده است و آنها باید واقعا از اینکه او را دارند, شکرگذار باشند. او آنها را به لیگ برتر برگرداند و آنها هر کاری که بتوانند انجام می دهند تا در اینجا بمانند. شما می توانید ببینید که او واقعا سخت در این ارتباط کار می کند.”

۰ Comments