جایگزین مسیر

مویز به دنبال مدافع با استعداد شفیلد یونایتد

by | شهریور , ۲۱ , ۱۳۹۲

به نظر می رسد دیوید مویز به دنبال خرید مدافع جوان و 4 میلیون پوندی شفیلد یونایتد هری مگوایر می باشد تا در آینده جایگزین مدافعان پا به سن گذاشته تیم ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ کند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به گزارش دیلی میل سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد به دنبال خرید مدافع جوان شفیلد یونایتد, هری مگوایر می باشد.

اسپورتس میل به این مسئله پی برده است که قهرمان لیگ برتر به طور مرتب بازی های شفیلدیونایتد را دنبال می کند و آنها این بازیکن آینده دار 20 ساله را زیر نظر دارند. گفته می شود سرآلکس فرگوسن بازی این بازیکن در برابر یورک شایر در فصل گذشته را مشاهده کرده است و با مویز درباره این بازیکن بااستعداد صحبت کرده است.

.

.

این مدافع باقدرت و تنومند 1 متر و 93 سانتی کنترل بسیار خوبی بر روی توپ دارد و اخیرا توانسته است به تیم ملی زیر 21 سال انگلستان دعوت شود.

او بازیکن بی تجربه ای نیز نمی باشد و فصل جاری, سومین فصل حضور این بازیکن به طور متداوم در ترکیب تیم اصلی است.

به احتمال زیاد خرید او برای یونایتد در حول و حوش 4 میلیون پوند خرج خواهد داشت, اما در مقایسه با فیلجونز(16/5 میلیون پوند) و کریس اسمالینگ(8میلیون پوند) خرید این بازیکن هم به صرفه می باشد و همچنین قیمت پایینی نیز دارد.

.

.

مگوایر هم اکنون مدافع ثابت تیم شفیلد یونایتد می باشد و در قبل خط دفاعی این تیم زوج خوبی با نیل کالینز تشکیل داده است و آنها در بازی شنبه تیم با کارلزلی برای صدمین بار به میدان خواهند رفت.

باشگاه شفیلد یونایتد در معرفی کردن مدافعان بااستعداد و مشهور زیادی شهرت دارد و بازیکنانی همچون امثال کایل واکر, کایل ناوتون, مت لوتون و فیل جاگیلکا که در سال های اخیر در تیم های خود در لیگ برتر به طور متداوم بازی می کنند, به فوتبال انگلستان معرفی کرده است.

.

۰ Comments