جایگزین مسیر

مویز تحت تاثیر عملکرد رابین

by | تیر , ۲۸ , ۱۳۹۲

دیوید مویز برای اولین بار رابین فان پرسی را در هفته جاری ملاقات کرد و مانند بیشتر مردم, او پس از دیدن عملکرد این بازیکن در هفته جاری, از عملکرد او تحت تاثیر قرار گرفته است.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رابین فان پرسی در ابتدای این هفته به ترکیب تیم اضافه شد و مویز انتظار دارد که او در بازی فردای تیم برابر ستارگان لیگ استرالیا برای یونایتد به میدان رود.

سرمربی شیاطین سرخ گفت: ما از اینکه رابین را در ترکیب خود داریم خوشحالیم. او بخش بسیار مهمی از ترکیب منچستریونایتد در فصل گذشته بود و من امیدوار هستم او به همان اندازه در فصل پیش رو نیز تاثیرگذار باشد.

من او را برای اولین بار در همین هفته دیدم. توانیی کنترل توپ او, تماس او با توپ, هوشیاری او در فضاهای کوچک فوق اعاده است. من همچنین واقعا تحت تاثیر حرفه ای بودن او قرار گرفتم. او هیچ وقت شکایتی نمی کند: او نهیت تلاش خود را انجام می دهد.

ما سعی می کنیم او را در پستی قراردهیم که بتواند همان کاری را انجام دهد که در فصل گذشته انجام داد – به ثمر رساندن گل برای یونایتد و تاثیر بزرگی بر روی تیم بگذارد.

ما به احتمال زیاد تنها از رابین در نیمه دوم بازی فردا استفاده خواهیم کرد. ما تمرین های زیادی از او در این هفته گرفتیم تا مطمئن بشویم او آمادگی خود را بدست می آورد.

مویز همچنین اخبار بیشتر دیگری در رابطه با وضعیت تیم برای بازی فردا در ورزشگاه ANZ بیان کرد.

فیل جونز از ابتدا در ترکیب خواهد بود, ما با ترکیب بزرگی به اینجا نیامده ایم بنابراین این مسئله به این معنی است که همه دقایقی فرصت بازی خواهند داشت. خوب این برنامه ما برای بازی است.

من بازیکنانی را می خواهم که فردا 90 دقیقه بازی کنند. همانند بازی اول ما که برخی بازیکنان به طور کامل بازی کردند و ما سعی می کنیم که در این بازی نیز همین کار را انجام دهیم.

منچستریونایتد خود را آماده می کند تا ماه آینده رقابت های لیگ برتر را آاز کند و به همین خاطر مویز انتظار دارد که تیم او پس از باخت 1 بر صفر هفته گذشته در تایلند پیشرفت کرده باشد.

او گفت : من می خواهم که تیم پس از بازی که در تایلند داشتیم بهتر شود. من فکر می کنم که آمادگی جسمانی بازیکنان ما در شرایط سخت  عالی بود اما من می خواهم ببینم که بازی تیم نیز به همان اندازه بهبود یافته باشد.

ما فرصت های گلزنی داشتیم. ما چند فرصت به تیم رقیب دادیم و من می خواهم  به خوبی این مسئله را بهبود بخشیم.

ما به بازی با سوانزی نزدیک می شویم و یک هفته قبل از آن بازی باید در جام اتحادیه به میدان برویم, بازی فردا مهم است اما در نگاه کلی چیز بسیار مهمی نیست.

۰ Comments