جایگزین مسیر

مویز: خریدهای بیشتری در راهند

by | بهمن , ۶ , ۱۳۹۲

دیوید مویز مصمم است تا تیم هیجان انگیزی را بسازد و تاکید می کند که خوان ماتا “اولین خرید از خریدهای بسیار زیادی است” که به منچستریونایتد خواهند آمد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این هافبک خلاق با رقمی که رکوردی برای باشگاه منچستریونایتد محسوب می شود روز شنبه از چلسی به منچستریونایتد ملحق شد. رئیس در گفتگوی خود با شبکه باشگاه آشکار ساخت که هوداران یونایتد چشم به خریدهای بیشتری داشته باشند.

مویز روز شنبه گفت: من می خواهم تیم هیجان انگیزی بسازم. این روشی بوده است که من همیشه می خواستم تیمم بازی کند و هیچ روش دیگری نیز نمی شناسم.

“من می خواهم تیمم پیروز شود و به هواداران چیزی بدهم که به خاطر آن فریاد بزنند زیرا من به اندازه کافی این کار را انجام نداده ام. چیزی که من می خواهم بگویم این است که این خرید اولین خرید از خریدهای بسیار زیادی است که در زمانش انجام خواهد شد. من به این مسئله فک می کنم که خوان شروعی برای این کار می باشد.”

هنگامی که از مویز درباره اینکه آیا تیم در ژانویه بازیکن دیگری می خرد, سوال شد, مویز با هوشیاری به این سوال پاسخ داد اما نشان داد هنوز خوش بین است.

“من فکر نمی کنم ما هیچ خرید دیگری در ژانویه داشته باشیم. من هنوز بر روی این مسئله کار می کنم و به دنبال این هستم که کارها را انجام دهم – ما دقیقا می دانیم که چه چیزی می خواهیم انجام دهیم و اگر این مسئله همانند هفته گذشته تغییر کند, که گاهی اوقات چنین اتفاقی می تواند رخ دهد, ما تلاش خودمان را خواهیم کرد. من امیدوار هستم که این خرید, اولین خرسد از چندین خرید جدیدی باشد که به تیم خواهند امد اما به احتمال زیاد بیشتر خریدها در تابستان خواهد بود.”

۰ Comments