جایگزین مسیر

مویز خوشحال از اولین برد خانگی یونایتد

by | شهریور , ۲۴ , ۱۳۹۲

دیوید مویز پس از برد آسان 2 بر 0 برابر کریستال پالاس به تمجید از شاگردان خود پرداخت.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – گل های رابین فان پرسی و وین رونی منجر به برد شیاطین شد, رئیس نیز از این کسب چنین نتیجه ای در الدترافورد در حالی که سرآلکس فرگوسن مربی سابق شیاطین نیز این بازی را از سکوهای ورزشگاه تماشا می کرد, خوشحال است.

مویز می گوید: من خیلی خوشحالم. من فکر می کنم بازی بسیار خوبی انجام دادیم, در اوایل نیمه اول ما بسیار خوب بودیم. ما موقعیت های بسیاری از طریق سانتر کردن ایجاد کردیم و موقعیت هایی نیز برای زدن گل خلق کردیم که به ثمر ننشست. ما کمی نگرن بازی می کردیم, بنابراین هنگامی که ما قبل از پایان نیمه اول یک ضربه پنالتی بدست آوردیم, من خوشحال شدم.

“من فکر می کنم او(سرآلکس) راضی خواهد بود, او لیگ برتر را می شناسد و او تیم را دیده است که خوب بازی می کند, موقعیت های تقریبا زیادی خلق می کند و کاری حرفه ای انجام می دهد. ما گلی دریافت نکردیم, که اتفاق بی نظیری است. در این لحظه, ما از لحاظ دفاعی قوی هستیم و این مشخصه در بازی های پیش رو بسیار مهم خواهد بود.”

یونایتد توانست ضربه پنالتی بدست آورد که به نظر جنجالی بود زمانی که اشلی یانگ به نظر می رسید در بیرون از محوطه به زمین خورده است, اما مویز معتقد است که شاگردان او مستحق بیش از یک پنالتی بودند.

او افزود: من این شانس را داشتم تا آن صحنه را ببینم. درباره بخشی از این مسئله من هم موافقم, من فکر می کنم اولین تماس در خارج از محوطه جریمه رخ داد, اما درباره صحنه بعدی مطمدن نیستم. آن صحنه ای که بر روی پاتریس اورا رخ داد می توانست ضربه پنالتی باشد, ما دو یا سه صحنه این چنینی داشتیم, اما ما لایق برد بودیم چون به اندازه کافی خوب بازی کردیم و تیم مسلط بر بازی بودیم.

۰ Comments